Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 30.07.1994
Místo: Chodov

781.552-5 v čele "wapek" ve stanici Chodov.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 15.08.1994
Místo: Chodov

Lokomotiva 742.016-9 byla dne 15.8.1994 vyfocena při posunu v Chodově.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 29.09.1994
Místo: Depo Bratislava hlavné

Rušeň 710.069-6 bol zvečnený na jednom z lúčov točne v depe Bratislava hlavné. V pozadí, v prítmi rotundy, odpočíva "laminátka" 240.145-3.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 29.09.1994
Místo: Depo Bratislava hlavné

710.071-2 sa autorovi predstavila na točni depa "na hlavnom" v Bratislave.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 29.09.1994
Místo: Trnava

V dnes už dávno zrušenom depe Trnava bol zachytený "puklík" 701.029-1, ktorý tu zrejme zabezpečoval posun.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 29.09.1994
Místo: Depo Bratislava východ

Na bratislavskom "Rendezi" bol zachytený stroj 710.068-8, patriaci štátnym Železniciam Slovenskej republiky.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 01.10.1994
Místo: Depo Čierna nad Tisou

Rušeň 183.017-3 postával spolu s neznámou "dvojičkou" r. 131 na nezatrolejovanej koľaji v obvode depa v Čiernej nad Tisou.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 01.10.1994
Místo: Depo Humenné

Oprava lokomotivy 752.029-9 v depu v Humenném. Snímek zachytil i čtyři trakční motory. Dobře viditelné jsou jejich tzv. "tlapy". Od toho vznikl i název "tlapově uložené trakční motory".

Top