Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 19.02.1990
Místo: Plzeň hl.n.

Ve stanici Plzeň byl pořízen snímek lokomotivy 753.078-5. Stroj byl předán po vyrobení do LD Plzeň 31. května 1973. Západním čechám zůstal věrný celou provozní kariéru i po rekonstrukci na řadu 750 v roce 1993. Elektricky topící ( 750.078-8 ) sloužil především v depu Klatovy. V závěru provozního života pak zaskakoval za řadu 754 na trati z Plzně do Domažlic.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 01.03.1990
Místo: Praha Masarykovo n.

Ve dvou se to lépe táhne... Citlivý rozjezd bobiny 141.032-3 a lokomotivy "nové generace" zachytil autor v Praze Masarykovo nádraží (střed). Za zmínku stojí dvojí označení bobiny, kdy na boku skříně vidíme E499.1032, na čelech však již nové 141.032-3. Na přechodnou dobu, než bylo lokomotivám dodáno nové označení v podobě litých tabulek, se "nové" označení pomocí sítotisku lakovalo také na dveře.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 01.03.1990
Místo: Praha-Holešovice

V čele rychlíku Vltava do Moskvy se objevila 1. března 1990 "bobina" E499.0037. Na snímku ji vidíme ve stanici Praha-Holešovice.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 12.04.1990
Místo: Ústí nad Labem západ

Posunující bobina 141.005-9 byla autorem snímku zvěčněna ve stanici Ústí nad Labem západ.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 13.04.1990
Místo: Hradec Králové hl.n.

Polomáčený šestikolák 181.032-1 s oranžovým proužkem coby náprsenkou, se sluní v jarním slunci v Hradci Králové. Vedle něj si můžeme všimnout ještě provozní dřevěné "zetky". Těmto vozům po úpadku dopravy začátkem 90. let, začínala zvonit hrana.

 

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 13.04.1990
Místo: Hradec Králové hl.n.

Lokomotiva 181.044-9 odstavená ve stanici Hradec Králové hl.n.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.04.1990
Místo: Hradec Králové hl.n.

Stroj 753.002-5 ve stanici Hradec Králové při službě v osobní dopravě.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 15.04.1990
Místo: Hradec Králové hl.n.

V Hradci Králové ve "šturcu" v osobním nádraží se často odstavují "tramvaje" od vlaků nákladní dopravy. Nejinak tomu bylo v dubnu v roce 1990. Tehdy jsme tam ovšem mohli narozdíl od dnešních "čtyřkoláků",  běžně zastihnout ještě krásné dlouhé "šestikoláky". Zde se nám takto představuje stroj 181.012-6.

Top