Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.04.2002
Místo:
Mělník
V Mělníku práve zastavil rýchlik vedený rušňom 163.003-7.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.04.2002
Místo:
Káranice
V stanici Káranice bol zvečnený rýchlik v čele s rušňom 163.016-9.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.05.2002
Místo:
Blatno u Jesenice
Pri návrate zo sústruženia dvojkolesí v Plzni bola v Blatně u Jesenice zachytená vzhľadovo zašlá "bardotka" 751.302-1.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
13.05.2002
Místo:
Nové Sedlo u Lokte
Ve stanici Nové Sedlo u Lokte byla zachycena vlečková lokomotiva 740.507-9, která měla úpravu okapu na čele a také přivařeno nevzhledné zábradlí.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.05.2002
Místo:
Stráž nad Ohří
Těžce zničená lokomotiva 749.234-1 čekala na odtah ve stanici Stráž nad Ohří. Bohužel v ní vyhasl i život strojvedoucího, který nestačil cokoliv k zabránění nehodové události udělat.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.05.2002
Místo:
Stráž nad Ohří
Konec pro lokomotivu 750.386-5 znamenala tragická nehoda. Dne 10.5.2002 se při vedení vlaku Pn 67717, ložený americkou vojenskou technikou čelně srazila mezi stanicemi Stráž nad Ohří a Vojkovice nad Ohří s lokomotivou 749.234-1, vezoucí vlak Rn 44182. Bohužel došlo k úmrtí strojvedoucího "zamračené", který už nestihl na situaci včas reagovat. Strojvedoucí z "brejlovce" se naštěstí zachránil útěkem z lokomotivy na přilehlou stráň. Tam se mu naskytl nezapomenutelný pohled na celou událost.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.05.2002
Místo:
Stráž nad Ohří
Druhý snímek zcela zničené lokomotivy 750.386-5 byl pořízen druhý den po nehodě ve stanici Stráž nad Ohří. Tam čekala spolu s druhou těžce poškozenou lokomotivou 749.234-1 už jen na odtah a likvidaci.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.05.2002
Místo:
Hradec Králové hl.n.
Ve stanici Hradec Králové hl.n. stála odstavená lokomotiva 181.064-7.