Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.04.1997
Místo: Depo Šumperk

V šumperském depu zastihl autor snímku "duníka" 831.179-7 při zkoušce dieselu po opravě.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.04.1997
Místo: Depo Šumperk

Ty tam jsou časy, kdy šumeperské depo bylo plné těchto kouzelných motoráků. Ještě donedávna jsme si díky nim mohli vychutnat provoz na přelomu 50 a 60.let minulého století. Stahovací okno na kličku, příjemné naftové teplo, třesoucí se světlo žárovek, brumlavý zvuk motoru. To všechno byly typické rysy těchto úspěšných a nesmrtelných motoráků ze začátku 50.let. V porovnání s dnešní regionovou, můžeme pouze dlouho polemizovat, zda je to opravdu krok kupředu oproti čtyřnápravovým kapacitním "dvěstědvaašedesátkám"...

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.04.1997
Místo: Depo Šumperk

V depu Šumperk zvěčnil autorův objektiv motorový vůz 831.222-5, který společně s motorovým vozem 831.182-1 vyčkával na další výkon v osobní dopravě.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.04.1997
Místo: Letohrad

Kdysi letohradská perla - "singrovka" 820.074-3 - byla po svém odstavení z provozu zachycena v depu v Letohradě.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.04.1997
Místo: Šumperk

S nákladním vlakem, ve kterém byla řazena i lokomotiva 363.040-7, se ve stanici Šumperk chystala "berta" 751.040-7. Vlak mířil do Zábřeha na Moravě.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.04.1997
Místo: Letohrad

742.259-5 s manipulačním vlakem ve stanici Letohrad.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.04.1997
Místo: Depo Šumperk

V priebehu pôsobenia v Šumperku bolo v tamojšom depe zdokumentované prototypové "lego" 704.002-5.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.04.1997
Místo: Šumperk

"Ťapka" 721.186-5 bola v apríli 1997 zachytená v Šumperku, zrejme na poste staničnej zálohy.

Top