Autor: Ladislav Kroul
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 16.04.1997
Místo: Depo Česká Lípa
Na svůj konec čekal stroj 753.009-0 v České Lípě.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 16.04.1997
Místo: Rybniště
Českolipská "fujara" 735.175-2 v čele nákladního vlaku v Rybništi. Zde bylo možno střetávat jak stroje, českolipské tak i rumburské.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 16.04.1997
Místo: Děčín hl.n.
Ve stanici Děčín hl.n. zastavil stroj 750.349-3 v čele rychlíku. Jak vidíme, zima v roce 1997 byla dlouhá.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 16.04.1997
Místo: Depo Liberec
"Stovka" byla zachycena v depu v Liberci.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 16.04.1997
Místo: Depo Česká Lípa
Osud stroje 735.195-0 byl na jaře roku 1997 již zpečetěn. V chladném dubnovém dni postával s mnoha svými odstavenými kolegy před českolipským depem, aby jen smutně přihlížel na ostatní provozní lokomotivy, které se budou vydávat na okolní tratě se svými vlaky.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 16.04.1997
Místo: Depo Česká Lípa
V koloně neprovozních strojů byl v českolipském depu zvěčněn "pilštyk" 735.176-0.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 16.04.1997
Místo: Česká Lípa hl.n.
Na lovosickém nástupišti v České Lípě byla zachycena místní "osmsetdesítka" 810.642-9.
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 16.04.1997
Místo: Rybniště
Během "skupiny" v Rybništi byl jedním z motorových vozů v tzv.ODS nátěru 810.274-1.