Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.04.1997
Místo: Strakonice

Ve stanici Strakonice čekala na další práci "nová" lokomotiva 708.005-4.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.04.1997
Místo: Depo Klatovy

V klatovském depu odpočíval místní "loďák" 831.217-5 ještě v "unifikovaném nátěru".

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.04.1997
Místo: Domažlice

K trati č.185 z Domažlic do Horažďovic předměstí přes Klatovy neodmyslitelně patřily po dlouhá léta motorové vozy ř. 831 přezdívané "dunihlav". Na snímku ze stanice Domažlice vyčkává na odjezd motorový vůz 831.168-0 s osobním vlakem do Klatov.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.04.1997
Místo: Strakonice

Rychlík "Otava" z Prahy do Sušice právě zastavil ve stanici Strakonice. Klasické velké soupravy ke konci vozby nahradily motorové vozy ř. 854.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.04.1997
Místo: Depo Klatovy

Dvě klatovské stálice 750.081-2 a 750.078-8 chytají jarní sluníčko na paprscích točny depa Klatovy a vyčkávají na další výkony. Díky elektrizaci trati Klatovy - Plzeň, zbývají těmto lokomotivám pouze výkony na trati do Železné Rudy.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.04.1997
Místo: Domažlice

"Čmelák" 771.027-0 zastavil s Mn vlakem od Plzně ve stanici Domažlice.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.04.1997
Místo: Depo Klatovy

Osamocený "brejlovec" 750.038-2, který věrně sloužil na osobní i nákladní dopravě, vyčkává na svůj další osud v klatovském depu.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.04.1997
Místo: Plzeň hl.n.

V roli staniční zálohy se na "sudých" kolejích objevil místní "kocour" 742.068-0.

Top