Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 24.02.1997
Místo: Pardubice hl.n.

Na pracovišti v Pardubicích se sešly lokomotivy 749.214-3 (přezdívaná díky svému nátěru jako "pyžamo") a stařičký hektor 721.055-2.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 24.02.1997
Místo: Pardubice hl.n.

Další dva nátěrově "unifikovaní šestikoláci" stáli v Pardubicích zatím bez práce. Jako první vidíme stroj 181.041-5, za ním se schovává 181.020-9.

 

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 24.02.1997
Místo: Depo Hradec Králové

V depu v Hradci Králové byla zvěčněna lokomotiva 753.040-5 těsně před zahájením zvednutí na zvedácích.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 24.02.1997
Místo: Pardubice hl.n.

Lokomotiva 130.024-3 vyčkávala na další práci ve stanici Pardubice hl.n.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 24.02.1997
Místo: Týniště nad Orlicí

V dobách, kdy jezdily přímé rychlíky z Prahy hl.n. do Letohradu, přepřahalo se v Hradci Králové na řadu 750. Jedna z nich, lokomotiva 750.341-0 byla autorem při vedení tohoto vlaku zvěčněna ve stanici Týniště nad Orlicí.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 24.02.1997
Místo: Pardubice hl.n.

Prečíslovaná "dvojková ceckaňa" 751.375-7 postávala v depe v Pardubicích.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 28.02.1997
Místo: Karlovy Vary

"Plecháč" 242.207-9 při posunu ve stanici Karlovy Vary. Za povšimnutí stojí odlišné sběrače.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 04.03.1997
Místo: Hodonín

S nákladním vlakem zastavilo ve stanici Hodonín "prototypové eso" 363.002-7.

Top