Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.06.1996
Místo:
Depo Klatovy
Ve společnosti dalších "dunihlavů" byl za točnou klatovského depa motorový vůz 831.186-2.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.06.1996
Místo:
Plzeň hl.n.
Předposlední vyrobený stroj své řady pro tehdejší ČSD, "plecháč" 242.285-5, byl zdokumentován v kolejišti proti POLU v plzeňském hlavním nádraží.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.06.1996
Místo:
Plzeň hl.n.
V Plzni hlavním nádraží posunoval "plecháč" 242.263-2. Tento nátěr byl typickým nejen pro plzeňské stroje této řady.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.06.1996
Místo:
Plzeň hl.n.
Do role první zálohy osobního nádraží v Plzni byla nasazena lokomotiva 210.031-1. Autor ji zachytil kousek od stavědla, přezdívaného "fara".
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.06.1996
Místo:
Klatovy
Klatovský "dunihlav" 831.134-2 před malou chvílí odstoupil od osobního vlaku z Železné Rudy a před objektivem autora odjíždí do depa zbrojit a čekat na další pravidelný výkon, kterých měly tyto stroje na klatovsku opravdu mnoho.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.06.1996
Místo:
Depo Klatovy
Klatovy a Šumperk, to bývaly hlavní bašty motorových vozů řady 831. Dva z nich odpočívají v depu Klatovy. V popředí je 831.212-6.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.06.1996
Místo:
Zdice
Plzeňské "eso" 363.069-6 vyčkávalo na svůj nákladní vlak v roli dispečerky ve Zdicích.