Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.06.1996
Místo: Plzeň hl.n.

V čele zásilky "šwandorfů" se v Plzni hl.n. ukázaly stroje 753.294-8 + 753.029-8.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.06.1996
Místo: Plzeň hl.n.

"Bleskovec" 750.330-3 posunoval po osmé koleji na plzeňském hlavním nádraží.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.06.1996
Místo: Klatovy

Tou dobou ještě klatovský stroj, brejlovec 754.016-4 před odjezdem ve stanici Klatovy. V pozadí vidíme probíhající elektrifikaci v rámci trati z Plzně do Klatov.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.06.1996
Místo: Plzeň hl.n.

Na 8. koleji plzeňského hlavního nádraží vyčkává na svůj vlak klatovská "nulka" 750.078-8. V pozdějších letech byla opatřena novým lakem, o který se strojvedoucí v LD Klatovy vzorně starali. Tato lokomotiva byla jednou z posledních své řady v DKV Plzeň. Dnes se pyšní označením řady 750.7.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.06.1996
Místo: Depo Klatovy

Legendární plzeňská "nulka" 750.134-9 odpočívá v klatovském depu společně s exchomutovskou 754.038-8.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.06.1996
Místo: Plzeň hl.n.

Role staniční zálohy na myčce v Plzni se zhostila tehdejší stálice 750.252-9.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.06.1996
Místo: Depo Plzeň

První zástupce řady 242 v plzeňském depu, na koleji tzv. "za boudou".

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.06.1996
Místo: Depo Klatovy

V klatovském depu odpočíval místní "dunihlav" 831.144-1.

Top