Autor: Ladislav Kroul

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 30.05.1996
Místo: Depo Česká Lípa

Na další pokyny čeká českolipský "pilštyk" před výjezdem z místního depa.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 30.05.1996
Místo: Česká Lípa hl.n.

Na staniční záloze v České Lípě hl.n. byly nasazovány dlouhá léta místní "pilštyci". Jeden z nich 735.149-7 právě posunuje s přívěsnými vozy řady 010.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 30.05.1996
Místo: Depo Česká Lípa

Jeden z mnoha odstavených "pilštyků" 735.168-7 před českolipským depem.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 30.05.1996
Místo: Depo Česká Lípa

Kolony neprovozních a postupně chátrajích strojů řady 735 bylo v 90.letech kolem depa i ve stanici v České Lípě dost. Jedním z nich byla i "fujara" 735.150-5.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 31.05.1996
Místo: Depo Karlovy Vary

Na točně depa Karlovy Vary pózuje lokomotiva 742.300-7, která do tamního depa přišla před pár dny z Chebu.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 00.06.1996
Místo: Karlovy Vary

V Karlových Varech vyčkával na odjezd motorový vůz 853.026-3.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 04.06.1996
Místo: Depo Karlovy Vary

Jedna z posledních provozních "singrovek" v Karlových Varech. 820.068-5 si od svého strojvedoucího Honzy Kemra vysloužila přezdívku "Bachyně".

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 04.06.1996
Místo: Depo Karlovy Vary

Snímek z karlovarského depa nám ukazuje místní "singrovku" 820.056-0.

Top