Autor: Josef Mandys

Autor: Josef Mandys
Datum: 02.04.1987
Místo: Praha Masarykovo n.

Na přípřeži pantografové jednotky ř. EM488.0 byla na nádraží Praha-střed zdokumentována "zamračená" T478.1101.

Autor: Josef Mandys
Datum: 05.04.1987
Místo: Praha Masarykovo n.

Na nádraží Praha-střed posunoval zánovní "peršing" E499.3030 z LD Česká Třebová.

Autor: Josef Mandys
Datum: 06.04.1987
Místo: Depo Chomutov

Na paprsku točny chomutovského depa odpočívalo vzorně udržované "prasátko" 701.050-7.

Autor: Josef Mandys
Datum: 06.04.1987
Místo: Lužná u Rakovníka

Dne 6.4.1987 byl v žst. Lužná u Rakovníka pořízení snímek lokomotivy T478.1233.

Autor: Josef Mandys
Datum: 06.04.1987
Místo: Kladno

"Štokr" 556.0244 sloužil v kladenském depu jako vytápěcí kotel a to pod označením K 796.

Autor: Josef Mandys
Datum: 07.04.1987
Místo: Praha-Smíchov

Mezi záplavou "rudých brejlovců" byla i v 80. letech jedna výjimka a tou byla lokomotiva T478.3396, která měla celkově zajímavý osud. Po nehodě v Mostě byla v podstatě složena z dílů lokomotivy T478.3004 a i proto byla následně "dvouoká". Na snímku ze 7.4.1987 je zobrazena ve stanici Praha-Smíchov.

Autor: Josef Mandys
Datum: 07.04.1987
Místo: Praha-střed

Na nádraží Praha-střed přijíždí s rychlíkem "peršing" E499.3035, který toho času patřil do stavu místního depa.

Autor: Josef Mandys
Datum: 07.04.1987
Místo: Praha-Smíchov

Rachot netlumeného motoru K6S310DR v útrobách stroje T669.0013 byl mnoho let kulisou pro okolí smíchovského nádraží. Na snímku ze dne 7.4.1987 vidíme zmíněnou místní stálici na staničním posunu.