Autor: Josef Mandys
Autor: Josef Mandys
Datum: 10.09.1988
Místo: Tábor
V Táboře byla v pauze mezi vlaky vyfocena lokomotiva S499.0221.
Autor: Josef Mandys
Datum: 10.09.1988
Místo: Pacov
Přes viadukt u Pacova projížděl lokomotivní vlak tvořený "zamračenými" 751.177-7 a 751.212-2. Přední lokomotiva má ještě novotou zářící cedulku, která byla dosazena v rámci přeznačení.
Autor: Josef Mandys
Datum: 10.09.1988
Místo: Tábor
V lokomotivním depu Tábor se sluní místní "berta" T478.1134 při čekání na další výkon. Zatím co dnešní kvalitní laky PUR vydrží na lokomotivách i víc jak 10 let, u syntetických barev dacházelo k jeho velmi rychlému opotřebení.
Autor: Josef Mandys
Datum: 10.09.1988
Místo: Tábor
Až do roku 1981 se tyto lokomotivypřezdívané jako "ušaté" držely v provozu. Poslední slávu si odbyly na osobních vlacích v depu v Klatovech. Zde dojezdily se svými vlaky na trati do Plzně právě ve zmíněném roce. Zachovány byly u nás stroje čísel 008, 044 a 053. Na Slovensku pak existuje 464.001. Snímek autora pak představuje stroj 464.053 v Táboře.
Autor: Josef Mandys
Datum: 10.09.1988
Místo: Tábor
U domovského depa v Táboře byl dne 10.9.1988 vyfocen "brejlovec" 753.025-6.
Autor: Josef Mandys
Datum: 12.09.1988
Místo: Unhošť
Během průjezdu stanicí Unhošť byla zachycena protijedoucí lokomotiva T478.1158.
Autor: Josef Mandys
Datum: 04.10.1988
Místo: Hořetice
Současné použití nového označení vozidel i s rudou hvězdou bylo jen krátkou epizodou na naší železnici. Tuto variantu můžeme vidět i na motorovém voze 810.460-6, který přijel dne 4.10.1988 v čele osobního vlaku do Hořetic.
Autor: Josef Mandys
Datum: 04.10.1988
Místo: Kladno
V Kladně zastavila v čele osobního vlaku "osmsetdesítka" 810.082-8, která byla posledním strojem první série. V roce 1997 byla přistavena k modernizaci do šumperského PARSu a vznikla z ní 811.082-0.