Autor: Josef Mandys

Autor: Josef Mandys
Datum: 13.02.1988
Místo: Chomutov

Pohled na boční partie stroje T478.3339 pochází z ještě nezadrátované stanice Chomutov.

Autor: Josef Mandys
Datum: 23.02.1988
Místo: Chomutov

V Chomutově čekal na své cestující motorový vůz 810.665-0.

Autor: Josef Mandys
Datum: 23.02.1988
Místo: Kamenné Žehrovice

Značně omšelá lokomotiva T478.1163 postávala ve stanici Kamenné Žehrovice, toho času byla ve službách ČSD již 19 let.

Autor: Josef Mandys
Datum: 14.03.1988
Místo: Březno u Chomutova

Dvojice vlečkových elektrických lokomotiv E479.0042+E479.0043 přijíždí do stanice Březno u Chomutova.

Autor: Josef Mandys
Datum: 14.03.1988
Místo: Březno u Chomutova

Dvojice vlečkových "hrbatých" E479.0043+E479.0042 zastavila ve stanici Březno u Chomutova. Zmíněná "čtyřicettrojka" byla první zrušenou lokomotivou své řady a to po nehodě s Tatrou 138 na přejezdu důlní dráhy DNT, v roce 1995 byla sešrotována.

Autor: Josef Mandys
Datum: 16.03.1988
Místo: Stochov

Dne 17.2.1986 vydalo Federální ministerstvo dopravy ČSSR výnosem č.j.7.591/86-O12 první přeznačovací tabulku a dnem 1.1.1988 bylo zahájeno vlastní přeznačování hnacích vozidel a nemotorových (tedy řídicích a vložených) vozů. Libeňský motorový vůz 853.004-0 patřil mezi první přeznačené stroje své řady, zdokumentoval ho pan Josef Mandys dne 16.3.1988 ve stanici Stochov.

Autor: Josef Mandys
Datum: 30.03.1988
Místo: Chomutov

Pěkný snímek stroje T478.3398 pořídil autor v Chomutově.

Autor: Josef Mandys
Datum: 30.03.1988
Místo: Chomutov

Černobílý snímek lounského "brejlovce" T478.3398 byl pořízen dne 30.3.1988 v Chomutově. Zmíněná lokomotiva byla vyrobena v roce 1977 a obdržela výrobní číslo 10361.

Top