Autor: Josef Mandys

Autor: Josef Mandys
Datum: 27.09.1987
Místo: Praha-Bubny

V dnes již neexistujícím depu v Praze-Bubnech byla dne 27.9.1987 vystavena i děčínská "Líza" 475.179.

Autor: Josef Mandys
Datum: 27.09.1987
Místo: ŽOS Praha-Bubny

V areálu ŽOS Praha-Bubny čekala na opravu T334.0817.

Autor: Josef Mandys
Datum: 02.10.1987
Místo: Stochov

Ve stanici Stochov strojvedoucí Josef Mandys zvěčnil chomutovský motorový vůz 830.153-3, který byl tou dobou po dílenské opravě a v novém laku.

Autor: Josef Mandys
Datum: 02.10.1987
Místo: Depo Chomutov

V chomutovském depu stál odstavený stroj T478.3402.

Autor: Josef Mandys
Datum: 04.10.1987
Místo: Beroun

Dokumentační snímek nové lokomotivy 363.046-4 pořídil autor při posunu v Berouně. Za povšimnutí stojí dvojí označení na boku skříně. Ikdyž tato série byla k ČSD dodána už s novým označením 363, na boční kryty baterií byly doplněny ještě původní značení ve formátu ES499.

Autor: Josef Mandys
Datum: 04.10.1987
Místo: Beroun

Za 2 368 787 Kčs převzaly od ČKD Praha Československé státní dráhy novou lokomotivu T478.1008 a zařadily ji do provozu v lokomotivním depu Praha-Vršovice. Tomuto depu lokomotiva zasvětila celý život a je zde doma i dnes, ale již jako historické vozidlo DHV Lužná u Rakovníka. O "Jaruš" pečuje kolektiv strojvůdců vršovického depa.

Autor: Josef Mandys
Datum: 04.10.1987
Místo: Beroun

Do Berouna přijížděl dne 4.10.1987 se zvláštním vlakem libeňský "albatros" 498.022.

Autor: Josef Mandys
Datum: 07.10.1987
Místo: Chomutov

Dne 7.10.1987 byla v Chomutově vyfocena lokomotiva T478.3370, která byla známa svým poněkud svérázně upraveným lakem.

Top