Autor: Jiří Škalda

Autor: Jiří Škalda
Datum: 30.05.2005
Místo: Štrba

Nedaleko Štrby projíždí slovenský "peršing" 162.003-8 v čele osobního vlaku Os 7831. Panorma dotváří v pozadí vrcholky Vysokých Tater.

Autor: Jiří Škalda
Datum: 30.05.2005
Místo: Štrba

Celkem 65 minut zpožděnému rychlíku R 425 "Laborec" s neschopným strojem 150.013-1 jede na přípřeži slovenská "dvojička" 131.054-9+131.053-1 nedaleko Štrby.

Autor: Jiří Škalda
Datum: 31.05.2005
Místo: Vrútky

Autor vyfotil stroj 183.010-8 ve Vrútkách při průjezdu s nákladním vlakem.

Autor: Jiří Škalda
Datum: 02.06.2005
Místo: Plzeň-Doubravka

Plzeňskou specialitou se nechalo nazvat nasazování vozů řady "A" na osobní vlaky do Rokycan. Tak tomu bylo i druhého června roku 2005 na páru osobních vlaků 7871/7870. V čele vlaku vidíme eltiní "eso" 363.061-3.

Autor: Jiří Škalda
Datum: 04.07.2005
Místo: Ústí nad Labem západ

Druhý vyrobený "peršan" 163.002-9 se představuje s rychlíkem ve stanici Ústí nad Labem západ.

Autor: Jiří Škalda
Datum: 27.07.2005
Místo: Depo Cheb

V chebském depu zachytil autor 27.července 2005 setkání lokomotiv 731.019-6 + 731.049-3 + 770.085-9 + 720.145-2.

Autor: Jiří Škalda
Datum: 27.07.2005
Místo: Tršnice

Při napěťové výluce v úseku Tršnice - Kynšperk nad Ohří se uplatnil i "sergej" 781.578-0, toho času deponovaný ještě v Chebu. Během výluky o letních prázdninách jel například v čele vlaku R 875 na přípřeži plecháče 242.245-9 při prvním výkonu dne.

Autor: Jiří Škalda
Datum: 27.07.2005
Místo: Depo Cheb

V polovině prázdnin roku 2005 zvěčnil autor pohled na chebské depo. V něm se představily "špagety" 731.019-6 + 731.049-3, "čmelák" 770.085-9 a "hektor" 720.145-2.

Top