Autor: Jaroslav Cempírek

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 31.08.1997
Místo: Most

"Legoušek" 704.011-6 postával v Mostě. Napriek tomu, že v tej dobe ČSD už takmer 5 rokov neexistovali, rušeň mal na kabíne stále vlastnícky štítok so známym "štadiónom".

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 18.10.1997
Místo: Kadaň-Prunéřov

Nositel nejvyššího inv. čísla. Stroj 781.600-2 je s uceleným vlakem kotlových vozů zachycen u Kadaně.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 18.10.1997
Místo: Kadaň-Prunéřov

Dvojče strojů 753.280-7 + 753.402-7 pomáhá v roli "postrku" nákladnímu vlaku kotlových vozů. Snímek byl pořízen pod komíny elektrárenského komplexu, který je situován v území Prunéřova (Prunéřov) a je místní částí města Kadaň. Jedná se o uhelné elektrárny využívající hnědé uhlí z blízké hnědouhelné pánve. Název elektrárny získaly po obci Prunéřov, která prakticky celá padla za oběť při výstavbě EPRU I a přímé těžbě uhlí v 70. letech 20. století.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 08.03.1998
Místo: Most

704.002-5 bol zachytený pri posune v žst. Most.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 21.04.1998
Místo: Most

Pohled na mohutné podvozky lokomotivy 770.528-8, která odpočívala ve "šturcové" koleji mosteckého nádraží.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 21.04.1998
Místo: Třebušice

Na konci ucelenej súpravy vozňov radu Fall bola v Třebušicích zachytená remotorizovaná 770.511-4.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 21.04.1998
Místo: Třebušice

S ucelenou súpravou výsypných vozňov prechádzal okolo nástupíšť v stanici Třebušice stroj 770.510-6.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 09.05.1998
Místo: Vilémov u Kadaně

Druhý prototyp 704.002-5 s manipulačním vlakem z Radonic stojí ve Vilémově u Kadaně.