Autor: Jan Novotný

Autor: Jan Novotný
Datum: 14.05.1992
Místo: Olomouc hl.n.

Z olomouckého hlavního nádaží odjíždí rychlík č.809 a v jeho čele "bzučí" pražský "peršing" 162.043-4. Zmíněná lokomotiva za dva roky předá své podvozky "esu" 363.124, které tím bude zrychleno a "peršing" dostane nové označení 163.243-4, jeho maximální rychlost poté bude už jen 120 km/h.

Autor: Jan Novotný
Datum: 16.05.1992
Místo: Štúrovo

Ve štúrovském depu bylo odstaveno několik lokomotiv ř. 735, mezi nimi i první stroj z ověřovací série - 735.002-8. Daná lokomotiva tak u ČSD od výroby neodsloužila ani 20 let.

Autor: Jan Novotný
Datum: 16.05.1992
Místo: Zohor

Nablýskaný rušeň 710.644-6, slúžiaci v tom čase zrejme u TSS Bratislava, postával v spoločnosti Tatry 815 na manipulačnej koľaji v stanici Zohor.

Autor: Jan Novotný
Datum: 16.05.1992
Místo: Depo Nové Zámky

Lokomotiva 726.036-7 byla zachycena v depu Nové Zámky a to přesně 4 dny od svého zrušení. Ještě v roce 1992 byla rozložena a to po 25 letech služby na výkonech novozámeckého depa.

Autor: Jan Novotný
Datum: 17.05.1992
Místo: Nové Zámky

Rušeň 240.038-0 odpočíval v jednom zo "šturcov" stanice Nové Zámky.

Autor: Jan Novotný
Datum: 17.05.1992
Místo: Kúty

Stroj 240.032-3 bol zachytený v čele nákladného vlaku v stanici Kúty.

Autor: Jan Novotný
Datum: 17.05.1992
Místo: Depo Nové Zámky

Rušeň 710.044-9 bol odstavený v domovskom depe v Nových Zámkoch. Spoločnosť mu robila "karkulka" 726.006-0.

Autor: Jan Novotný
Datum: 17.05.1992
Místo: Šurany

Na bedrech pantografových jednotek ř. 560 ležela v 90. letech takřka celá vozba osobních vlaků na elektrizovaných tratích Jižního Slovenska. Jednou z nich byla i 560.015-0/560.016-8 ( RD Leopoldov), který byla vyfocena v žst. Šurany.