Autor: Jan Křížek

Autor: Jan Křížek
Datum: 17.01.2010
Místo: Nymburk seř.n.

17. ledna 2010 byla tehdejší nymburská motorová dispečerka 742.094-6 na postrku vlaku vyfocena v Nymburce na vjezdovém nádraží.

Autor: Jan Křížek
Datum: 11.03.2010
Místo: Pardubice hl.n.

Stroj 742.262-9 své poslední kilometry před přestavbou na variantu "Batoh" najížděl v Pardubicích. Na snímku z 11. března 2010 je připraven k odjezdu s manipulačním vlakem číslo 83140 z Pardubic do Chocně.

Autor: Jan Křížek
Datum: 26.04.2010
Místo: Opatovice nad Labem

26. 4. 2010 se lokomotiva 730.006-4 podívala s manipulačním vlakem až do elektrárny v Opatovicích

Autor: Jan Křížek
Datum: 04.02.2011
Místo: Česká Třebová

Autor neodolal pokušení si tuto fotografii pořídit i v mrazu a sněhu - jednalo se na několik dalších let o jeho poslední výkon na řadě 163 pod hlavičkou ČD Cargo. V České Třebové, na 14.koleji pózuje stroj 163.006-0 nad ránem dne 4. 2. 2011.

Autor: Jan Křížek
Datum: 12.12.2011
Místo: Pardubice hl.n.

Konec strojů 730 se blíží. Ponorka 730.002-3 je dne 12. 12. 2011 připravena spolu s lokomotivou 742.409-6 v rámci redislokace opustit Pardubice. Nočním vlakem Pn 64313 zamíří do České Třebové, kde bude ještě pár týdnů jezdit na záloze, potom bude v Břeclavi odstavena do zálohy dráhy.

Autor: Jan Křížek
Datum: 21.01.2013
Místo: Děčín hl.n.

Noční náladovka "esa" 363.059-7 z Děčína hl.n. při čekání s vlakem NEx 47316.

Autor: Jan Křížek
Datum: 04.03.2015
Místo: Nymburk seř.n.

Výborný nočný snímok rušňa 731.006-3 vznikol v Nymburku "na Mrlině" dňa 04.03.2015.

Autor: Jan Křížek
Datum: 02.04.2015
Místo: Žďárec u Skutče

I když se píše datum 2. 4. 2015, podle počasí by to zřejmě nikdo ani nehádal. Na konci vlečkového vlaku 2. nsl 83180 stojí ve stanici Žďárec u Skutče pardubické dvojče 742.453-4 + 742.186-0. Vlak bude zasunut na 3 km vzdálenou vlečku Zárubka, kde se naloží štěrk tolik potřebný pro probíhající stavbu druhé traťové koleje mezi Stéblovou a Opatovicemi nad Labem.