Autor: Jan Bořík

Autor: Jan Bořík
Datum: 27.08.2007
Místo: Depo Plzeň

Lokomotiva 740.750-5 čeká na opravu na paprsku malé točny plzeňského depa.

Autor: Jan Bořík
Datum: 20.09.2007
Místo: Depo Plzeň

Při nedostatku motorových vozů řad 842 a 854 na výkonech plzeňského depa za ně ještě v roce 2007 zaskakovaly i stroje řady 742. V domovském depu stojí odstavena lokomotiva 742.017-7 s vozy 021, nachystaná na odpolední vlak do Podbořan.

Autor: Jan Bořík
Datum: 20.09.2007
Místo: Depo Plzeň

A už několik let z provozu odstavená 753.265-8 v sousedství též neprovozních 750.038 a 750.363 v plzeňském depu. Zhruba po roce od pořízení tohoto snímku byly lokomotivy převezeny na rozložení do České Třebové.

Autor: Jan Bořík
Datum: 20.09.2007
Místo: Plzeň seř.n.

Na 53. koleji plzeňského seřazovacího nádraží čeká škodovácká 740.534-3 čerstvě po dílnách a v novém laku tehdejšího majitele Viamont a.s. v čele ranního Pv 89702 na povolení k odjezdu do závodu.

Autor: Jan Bořík
Datum: 20.09.2007
Místo: Depo Plzeň

Neveselý pohled na někdejší plzeňské krasavice 750.363-4 a 750.329-5 v domoském depu v září 2007. Obě dojezdily na havárii spalovacího motoru.

Autor: Jan Bořík
Datum: 00.10.2007
Místo: Plzeň-Doubravka

S osobním vlakem brzdí do zastávky v plzeňské čtvrti Doubravka stroj 363.068-8. O deset let později se okolí změní téměř k nepoznání.

Autor: Jan Bořík
Datum: 19.10.2007
Místo: Depo Plzeň

"Tranzistor" 742.230-6 vyčkával na další nasazení na koleji před "hliníkárnou". Jedná se o halu pro opravu točivých strojů ve zdejším depu.

Autor: Jan Bořík
Datum: 06.03.2008
Místo: Depo Plzeň

Před halou cyklických oprav plzeňského depa postává novým lakem vonící lokomotiva 742.264-5.