Autor: Jan Bořík
Autor: Jan Bořík
Datum: 27.08.2007
Místo: Depo Plzeň
Lokomotiva 740.750-5 čeká na opravu na paprsku malé točny plzeňského depa.
Autor: Jan Bořík
Datum: 20.09.2007
Místo: Depo Plzeň
Při nedostatku motorových vozů řad 842 a 854 na výkonech plzeňského depa za ně ještě v roce 2007 zaskakovaly i stroje řady 742. V domovském depu stojí odstavena lokomotiva 742.017-7 s vozy 021, nachystaná na odpolední vlak do Podbořan.
Autor: Jan Bořík
Datum: 20.09.2007
Místo: Depo Plzeň
A už několik let z provozu odstavená 753.265-8 v sousedství též neprovozních 750.038 a 750.363 v plzeňském depu. Zhruba po roce od pořízení tohoto snímku byly lokomotivy převezeny na rozložení do České Třebové.
Autor: Jan Bořík
Datum: 20.09.2007
Místo: Plzeň seř.n.
Na 53. koleji plzeňského seřazovacího nádraží čeká škodovácká 740.534-3 čerstvě po dílnách a v novém laku tehdejšího majitele Viamont a.s. v čele ranního Pv 89702 na povolení k odjezdu do závodu.
Autor: Jan Bořík
Datum: 20.09.2007
Místo: Depo Plzeň
Neveselý pohled na někdejší plzeňské krasavice 750.363-4 a 750.329-5 v domoském depu v září 2007. Obě dojezdily na havárii spalovacího motoru.
Autor: Jan Bořík
Datum: 00.10.2007
Místo: Plzeň-Doubravka
S osobním vlakem brzdí do zastávky v plzeňské čtvrti Doubravka stroj 363.068-8. O deset let později se okolí změní téměř k nepoznání.
Autor: Jan Bořík
Datum: 19.10.2007
Místo: Depo Plzeň
"Tranzistor" 742.230-6 vyčkával na další nasazení na koleji před "hliníkárnou". Jedná se o halu pro opravu točivých strojů ve zdejším depu.
Autor: Jan Bořík
Datum: 06.03.2008
Místo: Depo Plzeň
Před halou cyklických oprav plzeňského depa postává novým lakem vonící lokomotiva 742.264-5.