Autor: Jan Bořík

Autor: Jan Bořík
Datum: 05.05.2002
Místo: Depo Turnov

Stroje 753.305-2 (ex. 753.153-6), 753.391-2 a 750.139-8 v depu Turnov 5. května 2002. Nedlouho poté, už v prosinci 2002 bylo místní depo zrušeno.

Autor: Jan Bořík
Datum: 31.05.2002
Místo: Letohrad

Běžná situace roku 2002 v žst. Letohrad. Zatím co stroj 749.256-4 vyčkává v čele uceleného vlaku kotlových vozů do Polska, na sousední koleji se chystá k odjezdu mezinárodní rychlík v čele s lokomotivou 749.008-9.

Autor: Jan Bořík
Datum: 31.05.2002
Místo: Týniště nad Orlicí

Manipulační vlak skládala ve stanici Týniště nad Orlicí lokomotiva 750.335-2.

Autor: Jan Bořík
Datum: 01.06.2002
Místo: Mladkov

Letohradské dvojče 751.137-1 + 751.176-9 sjíždí s jedním z nákladních vlaků od Mladkova k Těchonínu.

Autor: Jan Bořík
Datum: 02.06.2002
Místo: Letohrad

S uceleným vlakem kotlových vozů z Polska vjíždějí stroje 753.127-0 + 753.229-4 do žst. Letohrad.

Autor: Jan Bořík
Datum: 02.06.2002
Místo: Verměřovice

Během průjezdu hláskou Verměřovice zastihnul autor dvojici letohradských "zamračených" 751.361-7+751.080-3 v čele uceleného vlaku sody z Polska.

Autor: Jan Bořík
Datum: 29.06.2002
Místo: Plzeň seř.n.

A konec životní pouti lokomotivy 750.014-3. Na snímku autora jsou právě přistaveny stroje 753.193-2 + 750.014-3 + 753.283-1 (v pořadí od levé strany snímku) za pomocí hektora 721.222-8 do areálu plzeňského kovošrotu.

Autor: Jan Bořík
Datum: 29.06.2002
Místo: Depo Plzeň

Odstavené lokomotivy 751.164-5 751.160-5 byly zdokumentovány v plzeňském depu.