Autor: Ivan Šnábl

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 28.02.1982
Místo: Praha-Vršovice

"Sergej" T679.1577 zdraví "Vítězný únor" s nákladním vlakem u Vršovic.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 28.02.1982
Místo: Praha-Vršovice

V Praze-Vršovicích byl při strojně jízdě zachycen "sergej" T679.1418.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 24.04.1982
Místo: Bakov nad Jizerou

V Bakově nad Jizerou čeká na křižování osobní vlak s "brejlovcem" T478.3015. Na protijedoucím vlaku následně dojela T478.3386.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 24.04.1982
Místo: Bakov nad Jizerou

Ve stanici Bakov nad Jizerou zastavila T478.3386 s osobním vlakem, společnost jí dělá "jednooká" kolegyně T478.3015

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 24.04.1982
Místo: Jestřebí

Stanice Jestřebí je známa svou velmi silnou nakládkou písku, dříve zde byla přímo staniční záloha, kterou zajišťovaly "pilštyky" z depa Česká Lípa. Jedním z nich byla i T466.0169.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 24.04.1982
Místo: Jestřebí

V čele nákladního vlaku ve stanici Jestřebí byla nachystána na odjezd českolipská "fujara" T466.0236.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 24.04.1982
Místo: Jestřebí

Okolo pískovny v Jestřebí projíždí osobní vlak v jehož čele je "pilštyk" T466.0175 a za ním je T478.3 neznámého čísla.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 24.04.1982
Místo: Jestřebí

Ve stanici Jestřebí byl zachycen "sergej" T679.1522 s řádným nákladním vlakem v němž byly řazeny i sovětské cisterny.

Top