Autor: Ing. Stanislav Lopata

Autor: Ing. Stanislav Lopata
Datum: 21.02.2006
Místo: Praha hl.n.

V jemném oparu, vznášejícím se nad noční Prahou, postává "banán" 150.021-4 a vyčkává na svůj noční vlak.

Autor: Ing. Stanislav Lopata
Datum: 10.05.2006
Místo: Praha hl.n.

Plzeňská lokomotiva 363.131-4 právě dorazila do stanice Praha hlavní nádraží s večerním rychlíkem, který tvořil i přímé vozy na Slovensko. Podařený snímek autora ukazuje i původní prostředí této stanice, která se o tři roky později začalo modernizovat.

Autor: Ing. Stanislav Lopata
Datum: 25.05.2006
Místo: Praha-Holešovice

Noční snímek "elitní" plzeňské rychlíkové lokomotivy 363.047-2 byl pořízen ve stanici Praha-Holešovice.

Autor: Ing. Stanislav Lopata
Datum: 25.06.2006
Místo: Lipník nad Bečvou

V úseku trati mezi Drahotušemi a Lipníkem nad Bečvou byl zastižen "zpomalený" peršan 163.256-1 - (ex.162.056) v čele nákladního vlaku, za kterým zůstávala mohutná uhelná prachová stopa.

Autor: Ing. Stanislav Lopata
Datum: 30.07.2006
Místo: Polanka nad Odrou

Mezi stanicemi Ostrava Svinov a Polanka nad Odrou byl zachycen nákladní vlak, vedený strojem 363.013-4.

Autor: Ing. Stanislav Lopata
Datum: 18.09.2006
Místo: Praha-Libeň

S ucelenou soupravou nákladního vlaku byla zastižena aparátem autora lokomotiva 163.013-6. Snímek byl pořízen mezi Prahou-Libní a Prahou-Holešovicemi.

Autor: Ing. Stanislav Lopata
Datum: 01.11.2006
Místo: Praha-Radotín

Podzimní náladovku s panťákem v Praze Radotíně pořídil autor první listopadový den roku 2006. O několik let později se stanou jednotky řady 451 a 452 na trati do Berouna vzácností.

Autor: Ing. Stanislav Lopata
Datum: 07.12.2006
Místo: Tuklaty

Přes Tuklaty provážela nákladní vlak provozem už sešlá lokomotiva 163.024-3, kterou zde autor zvěčnil.