Autor: Ing. Mirko Večeř

Autor: Ing. Mirko Večeř
Datum: 11.09.1991
Místo: Jemnice

V jemnickém depu se ze začátku 90. let provádělo lakování motorových lokomotiv a to především z jihlavského depa. Jednou z vyjímek byl "plecháč" 242.268-1, který na místní lokálce působil značně nepatřičně.

Autor: Ing. Mirko Večeř
Datum: 29.02.1992
Místo: Moravské Budějovice

Nově nalakovaná jihlavská "berta" 752.064-6 byla vyfocena s pátečním rušícím osobním vlakem 14822 poblíž Moravských Budějovic.

Autor: Ing. Mirko Večeř
Datum: 10.03.1992
Místo: Jeseník

Šumperská "berta" 752.067-9 mimořádně sune manipulační vlak do Jeseníku.

Autor: Ing. Mirko Večeř
Datum: 11.03.1992
Místo: Lipová Lázně zastávka

"Berta" 751.020-9 sjíždí od Lipové Lázní zastávky ku Jeseníku s osobním vlakem 3603. Do zahoření této lokomotivy zbývalo ještě 7 měsíců, poté byla zrušena a sešrotována.

Autor: Ing. Mirko Večeř
Datum: 11.03.1992
Místo: Lipová Lázně

752.036-4 stoupá s nákladním vlakem z Jeseníka ku stanici Lipová Lázně.

Autor: Ing. Mirko Večeř
Datum: 00.08.1992
Místo: Moravské Budějovice

752.034-9 byla zvěčněna při vedení spěšného vlaku 1118 u Moravských Budějovic.

Autor: Ing. Mirko Večeř
Datum: 13.09.1992
Místo: Olomouc hl.n.

Na olomouckém hlavním nádraží se potkala šumperská 751.041-5 s třebovskou 130.013-6 a o perón dále postávala krnovská "trojka" 753. 

Autor: Ing. Mirko Večeř
Datum: 13.09.1992
Místo: Depo Olomouc

"Berta" 752.015-8 byla v olomouckém depu odstavena mezi "favority" 731.022-0 a 731.023-8.