Autor: Dušan Mrňa

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 11.12.2009
Místo: Depo Olomouc

V depu Olomouc byl vyfotografován motorový vůz 851.021-6 ve společnosti 851.012-5, který se již na trať nepodívá. Stejný osud bude mít i úplně vzadu stojící bobina 141.052-1.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 11.12.2009
Místo: Olomouc hl.n.

Olomoucká špageta 731.030-3 sune několik vozů na vlečku lihovaru Seliko Olomouc, zatímco vlečka byla zrušena v roce 2014 a nedlouho na to snesena, vozidla z produkce ČKD Praha zachycena na snímku stále v roce 2019 pilně jezdí.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 11.12.2009
Místo: Olomouc-Nové Sady

Nový grafikon vlakové dopravy už klepe na dveře, zatím co stařičké bobiny řady 141 definitivně opustí trať 301 a provoz vůbec, elektrické jednotky řady 460 budou sloužit i v dalších letech. Na snímku jen před malou chvílí opustil 460.074-8 / 460.073-0 jako Os 3812 zastávku Olomouc-Nové Sady, do cílové stanice Nezamyslice zbývá 36 km.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 11.12.2009
Místo: Kraličky

V režii jednotky 460.073-0 / 460.074-8 se spíše podzimní než zimní krajinou blíží k zastávce Kraličky Os 3815.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 28.01.2010
Místo: Brno-Horní Heršpice

Nedaleko bývalé zastávky Brno-Starý Lískovec se představuje, namísto turnusové soupravy 954-054-854, v čele Os 4834 do Náměště nad Oslavou bleskový brejlovec 754.045-3 se soupravou tří vozů 050.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 28.01.2010
Místo: Troubsko

Z Horních Heršpic k Troubsku stoupá Os 4814, v čele jedoucí 842.034-1 pomáhá 850.021-7.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 29.01.2010
Místo: Žďár nad Sázavou

240.063-8+240.044-8 v čele NEx 41734 vyčkávají ve Žďáru nad Sázavou na předjetí vlakem R 676.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 27.02.2010
Místo: DPOV Nymburk

V nymburském DPOV už se jen dolaďují detaily, aby bylo možné stroj 750.326-1 předat zákazníkovi.