Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 27.04.1991
Místo: Mariánské Lázně

Jedna z nejdéle sloužících karlovarských "singrovek", 820.068-5, čekala na další výkon v Mariánských Lázních.

Autor: David Prause
Datum: 02.05.1991
Místo: Mariánské Lázně

"Plecháč" 242.230-1 přijíždí s Mn vlakem z Chebu do Plané u M.L. do Mariánských Lázní. I počátkem devadesátých let nebylo původní kryšpínovské označení na chebských "plecháčích" žádnou vzácností.

Autor: David Prause
Datum: 02.05.1991
Místo: Mariánské Lázně

Nepříliš kvalitní, ale vzácný snímek zachycuje předčasně zrušený stroj 242.257-4 při odjezdu ze stanice Mariánské Lázně s osmivozovým(!) osobním vlakem z Plzně do Chebu. Lokomotiva měla v září 1992 nehodu v Nepomuku a ještě tentýž rok byla zrušena.

Autor: David Prause
Datum: 04.05.1991
Místo: Planá u Mariánských Lázní

Jeden z chebských motoráků řady 810 dislokovaných ve strojové stanici Bělá nad Radbuzou, je připraven k odjezdu s osobním vlakem z Plané u Mar. Lázní do Tachova. Tabulky s původním označením vozu jsou již sejmuty, na čelech však je stále patrné původní M152.0033.

Autor: David Prause
Datum: 04.05.1991
Místo: Chodová Planá

T211.0872 byl první kus z poslední VII. výrobní série této řady z roku 1962. Toto "prasátko" patřívalo podniku Uranové doly Rožná, zde je vyfotografováno na domovské vlečce v Chodové Plané. Po ukončení činnosti zdejšího pobočného závodu bylo odprodáno na Slovensko.

Autor: David Prause
Datum: 01.06.1991
Místo: Tábor

Lokomotiva 113.002-0 se smíšeným vlakem u bechyňského nástupiště v žst. Tábor.

Nové!
Autor: David Prause
Datum: 19.07.1991
Místo: Mariánské Lázně

Motorové vozy 820.056-0 + 820.046-1 odstavené při pauze mezi svými vlaky ve stanici Mariánské Lázně.

Autor: David Prause
Datum: 10.08.1991
Místo: Mariánské Lázně

V létě 1991 se v Mariánských Lázních nečekaně objevil již sporadicky nasazovaný vůz 820.078-4 v pěkném polomáčeném laku.

Top