Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 13.08.1998
Místo: Tisovec mesto

V zastávce Tisovec mesto právě zabrzdil s ranním osobním vlakem z Rimavské Soboty do Tisovce pěkný tisovecký vůz 820.094-1.

Autor: David Prause
Datum: 13.08.1998
Místo: Tisovec

Motorový vozeň 820.115-4 bol zrušený už 15.10.1990 a jeho posledným depom v prevádzke bola Ostrava. Zrejme len ako zdroj náhradných dielov doputoval až do vzdialeného Tisovca, kde bol po dlhé roky odstavený v takom stave, ako ho vidíme na fotografií z leta roku 1998. Za poznámku stojí aj to, že vozeň bol vybavený koľajnicovou brzdou a v prevádzke dojazdil v klasickom "polomáčanom" nátere bez úzkych výstražných pruhov na čelách, ktoré sa na hnacie vozidlá aplikovali už od r. 1982.

Autor: David Prause
Datum: 13.08.1998
Místo: Tisovec

Předposlední vyrobená "singrovka" 820.119-6 byla odstavena v prostoru depa v Tisovci spolu se za ním stojícím vozem 820.093-3.

Autor: David Prause
Datum: 14.08.1998
Místo: Depo Poprad

Motorové vozne 820.016-4 (vpravo) a 820.015-6 boli zachytené v domovskom depe v Poprade. Kým "pätnástka" bola už z prevádzky odstavená, šestnástka ešte pravidelne jazdila na "dolinu" do Kežmarku, Starej Ľubovne i Plavča.

Autor: David Prause
Datum: 14.08.1998
Místo: Strážky

V kilometri 17,6 trate č. 185 Poprad-Tatry - Plaveč bola zachytená dvojica popradských motorových vozňov 820.065-1 a 820.042-0.

Autor: David Prause
Datum: 14.08.1998
Místo: Strážky

Vozeň 820.070-1 robí postrk svojmu "kolegovi" 820.016-4 na osobnom vlaku do ich domovského Popradu.

Autor: David Prause
Datum: 14.08.1998
Místo: Depo Poprad

Už neprevádzkovaný vozeň 820.015-6 postáva pri plote v depe Poprad.

Autor: David Prause
Datum: 14.08.1998
Místo: Strážky

Dnes muzeálny vozeň 820.042-0 bol ešte počas pravidelnej prevádzky zachytený v čele osobného vlaku do Plavča v Strážkach. Na postrku mu pomáha vozeň 820.065-1.