Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 05.06.1997
Místo: Depo Sokolov

"Nexákový serža" 781.516-0 při odpočinku v domovském depu v Sokolově. Tento stroj strávil celou provozní kariéru v depu Cheb, resp. Sokolov. Po svém zrušení byl v roce 1999 prodán soukromému provozovateli do Německa.

Autor: David Prause
Datum: 05.06.1997
Místo: Depo Sokolov

Stroj 781.518-6 již všechny své vlaky odvezl. Na snímku autora pouze vzpomíná na své výkony v nákladní dopravě. V sokolovském depu posloužil ještě jako zdroj náhradních dílů pro ostatní provozní stroje.

Autor: David Prause
Datum: 05.06.1997
Místo: Depo Sokolov

Stroj 781.040-1 patřil k nejstarším dochovaným své řady u nás. Sloužil v depu ve Veselí nad Moravou jako úplně poslední zástupce těchto lokomotiv. Na snímku ze sokolovského depa už vidíme jen jeho postupnou likvidaci.

Autor: David Prause
Datum: 05.06.1997
Místo: Depo Sokolov

"Puklík" T211.0893 putoval z výroby na vlečku Elektrárny Tisová u Sokolova. Na snímku z června 1997 je stále v zachovalém stavu, odstavený v areálu sokolovského depa zřejmě po odprodeji. 

Autor: David Prause
Datum: 06.06.1997
Místo: Mariánské Lázně

Po provedené opravě a přelakování do původních barev býval číselně poslední hektor řady 720 nasazován mj. na mariánskolázeňskou zálohu a Mn vlaky do Bečova a zpět. Původně byl vyroben pod číslem T435.0609, ale v průmyslu nikdy nesloužil a po přečíslování na T435.0145 byl převzat do služeb ČSD.

Autor: David Prause
Datum: 09.06.1997
Místo: Choceň

Lokomotiva 720.016-5 byla právem chloubou strojové stanice Choceň. V polovině roku 1997 se stále ještě objevovala na různých výkonech v jejím okolí, na fotografií je však zachycena v domovské služebně.

Autor: David Prause
Datum: 28.06.1997
Místo: Karlovy Vary dolní n.

Již definitivně z provozu vyřazený vůz 820.009-9 čekal na svůj konec v obvodu stanice Karlovy Vary dolní n. spolu s "pilštyky" 735.122-4 a 735.261-0.

Autor: David Prause
Datum: 13.07.1997
Místo: Plzeň hl.n.

Dva nezvykle nalakované plzeňské plecháče čísel 212 a 213 zachytil autor odstavené na kolejích tzv. POLu plzeňského hlavního nádraží. Takto byly natřeny ještě další dva stroje jezdící pod depem Jihlava.