Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 08.03.1996
Místo: Černožice

Známa 725.294-3 (ex.T444.0294, ex.T444.1053) z podniku TEVEX Černožice bola na domovskej vlečke zachytená 8.marca 1996.

Autor: David Prause
Datum: 08.03.1996
Místo: Smiřice

V areálu bývalého cukrovaru ve Smiřicích stojí neprovozní "puklík" T211.0558, který po celou dobu své existence sloužil na vlečkách několika smiřických podniků. 

Autor: David Prause
Datum: 20.03.1996
Místo: Česká Třebová

Klasika z poloviny devadesátých let, kdy byla nejen stanice Česká Třebová vždy plná "šestikoláků". Autor zde zaznamenal kromě lokomotivy 181.115 také 182.059-6.

Autor: David Prause
Datum: 10.04.1996
Místo: Depo Praha Masarykovo n.

Vůz 820.021-4 byl jedním z posledních kusů léta provozovaných v Kralupech nad Vltavou, zde je ovšem zachycen na výstavě vozidel v depu na Masarykově nádraží v Praze.

Autor: David Prause
Datum: 27.04.1996
Místo: Kolín

V čele rýchlika do Prahy bol v Kolíně zvečnený stroj 162.035-0.

Autor: David Prause
Datum: 27.04.1996
Místo: Kolín

"Žabotlam" 451.072-3+065-7 vyčkával v Kolíně na čas odchodu svojho osobného vlaku.

Autor: David Prause
Datum: 01.06.1996
Místo: Pardubice hl.n.

"Žabák" 451.002-0+451.054-1 bol zachytený pri odstavení v obvode stanice Pardubice hl.n..

Autor: David Prause
Datum: 13.07.1996
Místo: Depo Cheb

Do původních barev oděný "čmelák" 770.081-8 byl zachycen v depu Cheb. Vlevo je patrná lokomotiva 242.239-2.