Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 29.12.1995
Místo: Sokolov

Na pracovišti v Sokolově čeká an další nasazení bývalý maloměřický "sergej" 781.545-9.

Autor: David Prause
Datum: 29.01.1996
Místo: Pardubice hl.n.

Označením ČSD se v Pardubicích chlubí elektrická jednotka 451.019-4.

Autor: David Prause
Datum: 31.01.1996
Místo: Pardubice hl.n.

Co se týká barev vozů i lokomotivy, ale také délky soupravy, je to "klasika" devadesátých let. Ve stanici Pardubice hl.n. se chystá k odjezdu směrem ku Praze rychlík, který vede stroj 150.022-2. V pozadí snímku pak vidíme část pantografové jednotky.

Autor: David Prause
Datum: 05.02.1996
Místo: Mariánské Lázně

"Hektor" 720.046-2 patřil v chebském depu k nejdéle sloužícím strojům své řady, vyfocen je na své časté pozici - zálohy v Mariánských Lázních.

Autor: David Prause
Datum: 07.02.1996
Místo: Cheb

Ještě v roce 1996 bylo možné v Chebu vídat lokomotivy řady 770 nebo 771 v turnusové službě. Obsluha tohoto uzlu byla zajištěna čtyřmi zálohami. Výkon na 1. záloze obsluhoval některý z chebských „jezevců“, včetně 209.001, zajistil obsluhu „hrbu“ a přilehlého ranžíru. Posun 2. záloha zajistil „čmelák“, který obsluhoval tehdy nezadrátovaný ranžír Sever (koleje č. 602 – 622). Posunovací 3. záloha byla obsazena lokomotivou řady 731 a prováděla řazení osobních souprav a jejich přístavbu k perónům. 4. záloha patřila opět řadě 770 a 771. Obsluhovala uhelný dvůr, vlečku letiště ( 10 x Raj na vykládku ), opravnu vozů a něco málo na ranžíru. 

Autor: David Prause
Datum: 08.03.1996
Místo: Černožice

Známa 725.294-3 (ex.T444.0294, ex.T444.1053) z podniku TEVEX Černožice bola na domovskej vlečke zachytená 8.marca 1996.

Autor: David Prause
Datum: 08.03.1996
Místo: Smiřice

V areálu bývalého cukrovaru ve Smiřicích stojí neprovozní "puklík" T211.0558, který po celou dobu své existence sloužil na vlečkách několika smiřických podniků. 

Autor: David Prause
Datum: 20.03.1996
Místo: Česká Třebová

Klasika z poloviny devadesátých let, kdy byla nejen stanice Česká Třebová vždy plná "šestikoláků". Autor zde zaznamenal kromě lokomotivy 181.115 také 182.059-6.

Top