Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 20.03.1996
Místo: Česká Třebová

Klasika z poloviny devadesátých let, kdy byla nejen stanice Česká Třebová vždy plná "šestikoláků". Autor zde zaznamenal kromě lokomotivy 181.115 také 182.059-6.

Autor: David Prause
Datum: 13.07.1996
Místo: Mariánské Lázně

"Plechovka" 242.213-7 byla při obnově laku opatřena polomáčenou verzí nátěru s výstražným proužkem, umístěným odlišně přes poziční světla. Na snímku je odstavena v Mariánských Lázních se sobotně-nedělním osobním vlakem z Plzně.

Autor: David Prause
Datum: 14.07.1996
Místo: Karlovy Vary

Do Sokolova nedávno příchozí poslední maloměřický "Serža" 781.545-9 právě nastoupil jako přípřež k vlakové 240.053 a budou spolu pokračovat v jízdě do Nového Sedla u Lokte. Vedle nich je zachycen s osobním vlakem také "plecháč" 242.202.

Autor: David Prause
Datum: 14.07.1996
Místo: Karlovy Vary

Autor snímku zaznamenal ve stanici Karlovy Vary obrat osobního vlaku z Chebu do Karlových Varů. Do čela nastupuje "plecháč" 242.233-5.

Autor: David Prause
Datum: 21.07.1996
Místo: Sokolov

Domácí lokomotiva 781.529-3 zastižená v sokolovském depu vedle "prasátka" T211.0893.

Autor: David Prause
Datum: 21.07.1996
Místo: Sokolov

Poslední vršovický "Sergej" 781.600-2 stojí krátce po svém předislokování do Sokolova, odstavený za depem spolu s "Jezevcem" 210.030.

Autor: David Prause
Datum: 12.08.1996
Místo: České Budějovice

Také v Českých Budějovicích byly lokomotivy řady 242 lakované v různých barevných úpravách oproti standardu. Jedna z takových - 242.246-7, čeká na snímku na povolení k posunu do domovského depa.

Autor: David Prause
Datum: 19.08.1996
Místo: Jihlava

Původně vojenské "prasátko" T211.0613 z útvaru železničního vojska v Pardubicích čeká na přistavení do opravy v depu Jihlava, které se na tuto řadu specializovalo ještě před vznikem pozdější firmy JLS a jejích nástupců.

Top