Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 08.08.1993
Místo: Praha hl.n.

Bobina 141.008-3 byla 8. srpna 1993 nasazena na dispečerské výkony E5. Ty spočívaly zejména v přetazích soupravových vlaků mezi jednotlivými stanicemi v pražském uzlu. Za lokomotivou lze rozpoznat probíhající výstavbu nových nástupišť č. 5 až 7, včetně rozšíření kolejiště za pomoci vybudování masivní pilotové zárubní zdi.

Autor: David Prause
Datum: 08.08.1993
Místo: Depo Praha Masarykovo n.

"Jedničková bobinka" 141.018-2 byla odstavená v domovském depu Praha Masarykovo nádraží. Za ní je patrný stroj 150.021-4.

Autor: David Prause
Datum: 08.08.1993
Místo: Depo Praha Masarykovo n.

Uprostřed léta roku 1993 byl v depu na "Masaryčce" pořízen záběr stále zachovalé lokomotivy 141.019-0, za kterou stál "banán" 150.013-1.

Autor: David Prause
Datum: 08.08.1993
Místo: Depo Praha Masarykovo n.

Existenci depa na Masarykově nádraží zbývá jen nějakých deset let, v létě 1993 zde však panuje čilý provoz. V popředí jej prezentují stroje 141.020-8 a 150.024-8.

Autor: David Prause
Datum: 08.08.1993
Místo: Praha Masarykovo n.

"Peršing" 163.014-4 bol zvečnený pri posune na pražské "Masaryčce".

Autor: David Prause
Datum: 08.08.1993
Místo: Praha hl.n.

Vzhledově nijak neoslňující stroj 150.009-9 zastavil se svým vlakem u druhého nástupiště stanice Praha hl.n.

Autor: David Prause
Datum: 08.08.1993
Místo: Praha Masarykovo n.

Hýčkaný "peršan" 163.015-1 zastavil s končiacim osobným vlakom v stanici Praha Masarykovo n.

Autor: David Prause
Datum: 08.08.1993
Místo: Praha hl.n.

Českobudějovické eso 363.113-2 je v čele rychlíku připraveno k odjezdu do jižních Čech. Vedle něj stojí dispečerky E3 a E5 obsazené stroji 141.051-3 a 141.008-3.