Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 16.09.1994
Místo: Praha hl.n.

Od nově vybudovaného nástupiště na hlavním nádraží v Praze odjíždí osobní vlak v podání "žabotlamu" 452.018-5.

Autor: David Prause
Datum: 17.09.1994
Místo: Depo Praha-Vršovice

"Zamračená" 752.002-6 byla vyfocena ve vršovickém depu. Místo pluhu měla vyrobenu netradiční náhradu z profilů.

Autor: David Prause
Datum: 17.09.1994
Místo: Depo Praha-Vršovice

Stroj 742.257-9 "drží" nehodovou pohotovost ve vršovickém depu.

Autor: David Prause
Datum: 18.09.1994
Místo: Soběslav

Na vlečkové koleji do místního kovošrotu v Soběslavi stojí poněkud zašlý "pukl" T211.0763 patřící Jihočeským dřevařským závodům Soběslav. Tento stroj je zvláštní tím, že má na rámu osazenu kabinu z lokomotivy řady T212.

Autor: David Prause
Datum: 21.10.1994
Místo: Cheb

Budoucí muzejní stroj 781.578-0 byl přepraven do Chebu k provedení větší opravy. Za ním jsou v koloně neprovozních strojů další lokomotivy. Sergej neznámého čísla, trafikantský motor 893.009 a čmelák 770.101.

Autor: David Prause
Datum: 21.10.1994
Místo: Sokolov

Další bývalý bohumínský "Sergej" 781.349-6 si ve svém posledním tuzemském působišti v Sokolově ještě zajezdil. Zrušen byl až k poslednímu dni roku 1998 a po opravě byl prodán novému vlastníkovi do Německa. 

Autor: David Prause
Datum: 21.10.1994
Místo: Cheb

Už odstavený a postupně jako zdroj dílů sloužící stroj 781.299-3, byl autorem zaznamenán v Chebu. Dříve sloužil v Bohumíně, jako zdroj dílů v Chebu a likvidace byla provedena v Sokolově.

Autor: David Prause
Datum: 21.10.1994
Místo: Depo Sokolov

V sokolovském depe postávala dvojica "prúžkovaných sergejov" 781.581-4 a 781.463-5.

Top