Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 04.12.1993
Místo: Depo Pardubice

V pardubickom depe sa na zubatom zimnom slniečku ohrievali "karkulky" 725.216-6, 725.262-0 a "čmeliak" 771.084-1.

Autor: David Prause
Datum: 04.12.1993
Místo: Pardubice hl.n.

Snímka "karkulky" 725.253-9 v staršej verzií unifikovaného náteru vznikla v Pardubicích začiatkom decembra 1993.

Autor: David Prause
Datum: 11.12.1993
Místo: Planá u Mariánských Lázní

Traťovácka a duplicitná "karkulka" 725.605-0 (údajne ex.T444.0105) bola zvečnená v Plané u Mariánských Lázní.

Autor: David Prause
Datum: 19.12.1993
Místo: Choceň

Pri krkolomnom posune v Chocni bola zvečnená "karkulka" 725.220-8.

Autor: David Prause
Datum: 06.02.1994
Místo: Pardubice hl.n.

Snímek ze stanice Pardubice hl.n. ukazuje "žabotlam" čísel 451.034-3 451.011-1.

Autor: David Prause
Datum: 18.02.1994
Místo: Šumperk

Šumperská "berta" 752.012-5 čeká v domovském depu na další nasazení do provozu.

Autor: David Prause
Datum: 18.02.1994
Místo: Šumperk

"Berta" 752.036-4 byla vyfocena na výjezdu ze šumperského depa.

Autor: David Prause
Datum: 21.02.1994
Místo: Cheb

Ještě plně provozní lokomotiva 209.001-7 byla autorem zastižena při službě na 1. záloze v Chebu. Při službě lokomotivy na posunu v Chebu proběhla celá řada měření energetické bilance provozu stroje, z jejichž vyhodnocení vyplynulo, že při daném typu posunu se díky rekuperaci do sítě vracelo až 12% odebrané energie, což rozhodně nebylo málo. Vzhledem k potřebě najezdit s lokomotivou během zkušebního provozu co možná nejvíce kilometrů, byla lokomotiva několik týdnů s úspěchem nasazena také do traťové služby na rameni Karlovy Vary – Vojtanov namísto turnusové chebské 242.237-6, a to z části dokonce v rychlíkové vozbě. 

Top