Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 28.06.1993
Místo: Olomouc hl.n.

751.070-4 s nákladním vlakem na olomouckém hlavním nádraží.

Autor: David Prause
Datum: 28.06.1993
Místo: Olomouc hl.n.

Motorový osobní vlak do Hrubé Vody je připraven k odjezdu. V jeho čele stanula jako náhrada za motorový vůz "berta" 751.141-3.

Autor: David Prause
Datum: 28.06.1993
Místo: Olomouc hl.n.

Päťvozová elektrická jednotka s hnacími vozňami 460.013-6+014-4 bola zvečnená pri nástupišti stanice Olomouc hl.n.

Autor: David Prause
Datum: 28.06.1993
Místo: Olomouc hl.n.

Čas od času se stávalo, že tito "velikáni" se objevili i v osobní dopravě. "Šestikolák" 182.078-6 je na snímku zachycen v roli záskoku za jinou řadu na čele osobního vlaku ve stanici Olomouc hl.n. 

Autor: David Prause
Datum: 28.06.1993
Místo: Olomouc hl.n.

363.017-5 v Olomouci hl.n. v čele vlaku osobní dopravy.

Autor: David Prause
Datum: 28.06.1993
Místo: Olomouc hl.n.

Stroj 731.025-3 ve službě posunovací zálohy osobního nádraží v Olomouci.

Autor: David Prause
Datum: 28.06.1993
Místo: Olomouc hl.n.

Poslední provozní rok stroje 140.091-0 v olomouckém depu. Na snímku se chystá k odjezdu s osobním vlakem.

Autor: David Prause
Datum: 28.06.1993
Místo: Olomouc hl.n.

"Bobiny" vždy patřily k olomouckému depu i do okolí samotné Olomouce. Mohli jsme je vídat na čele všech druhů vlaků ve směru na Nezamyslice, Ostravu, Českou Třebovou, projížděly tudy s rychlíky spojující Prahu s východem naší země i Slovenskem. V roce 1993 začínal už být znatelný jejich útlum ve prospěch nových strojů. Na snímku vidíme 140.092-8 v čele vlaku osobní dopravy.