Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 07.11.1992
Místo: Mariánské Lázně

V slnečné jesenné popoludnie roku 1992 sa v Mariánských Lázních na chvíľu stretli vlaky dopravované "plecháčmi" 242.211-1 a 242.286-3 v tradičných farebných schémach.

Autor: David Prause
Datum: 25.12.1992
Místo: Mariánské Lázně

Na tradiční mariánskolázeňskou staniční zálohu bývaly v minulosti nasazovány mj. chebské "rosničky" čísel 032 a 065, později byly nahrazeny řadou 720, která kapitolu tohoto výkonu ve stanici uzavřela. Na Boží hod 1992 byla v této stanici zachycena 710.032-4.

Autor: David Prause
Datum: 27.12.1992
Místo: Depo Karlovy Vary

Na Vianoce roku 1992 bol v karlovarském depe zachytený vrak "singrovky" 820.098-2. Za ňou postávajú ďalšie - 820.055-2, 820.078-4 a 820.006-5.

Autor: David Prause
Datum: 27.12.1992
Místo: Depo Karlovy Vary

Krátko po Vianociach 1992 boli v depe Karlovy Vary zachytené "singrovky" 820.055-2, 820.078-4, 820.006-5, 820.089-1 a 820.030-5.

Autor: David Prause
Datum: 29.12.1992
Místo: Mariánské Lázně

Karlovarský vůz 820.023-0 představuje v Mariánských Lázních typické barevné provedení této řady ve druhé polovině 80. let. Tak, jako mnohé další "singrovky" v tomto nátěru, již zanedlouho dojezdil.

Autor: David Prause
Datum: 30.01.1993
Místo: Mariánské Lázně

Zimní idylka ve stanici Mariánské Lázně s vozem 820.009-9. Tento stroj patřil dříve do flotily tanvaldských "ozubnicových singrovek", takže byl z Jizerských hor na pořádné zimy jistě zvyklý.

Autor: David Prause
Datum: 02.03.1993
Místo: Depo Cheb

V chebském depu byl zdokumentován už na trvalo odstavený stroj 781.310-8 (T679.1310), který zde plnil roli zdroje náhradních dílů.

Autor: David Prause
Datum: 02.03.1993
Místo: Depo Cheb

Zašlou slávu motorového vozu 820.064-4 připomíná už jen jeho torzo, které postává v Chebu jako zdroj náhradních dílů a čeká na úplné zrušení.