Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 15.06.1993
Místo: Mariánské Lázně

735.103-4 - jedna ze dvou "karlovarských perel" v tomto provedení laku je zvěčněna během posunu v Mariánských Lázních.

Autor: David Prause
Datum: 16.06.1993
Místo: Plzeň hl.n.

Poslední plzeňská čtyřka v unifikovaném nátěru vzor 82. Je známa spíše na výkonech depa Zdice, ale do Plzně se vrátila teprve před rokem - ( v době pořízení snímku ), kdy všechny zdické čtyřky byly předislokovány. Na snímku projíždí 754.019-8 po osmé koleji hlavního nádraží v Plzni.

Autor: David Prause
Datum: 16.06.1993
Místo: Plzeň hl.n.

Odpolední posilový "dělnický" osobní vlak z Plzně do Nýřan. Stroj čísla 006 původně dodán do Bratislavy, následně předán do Plzně. Na snímku jako "navrátilec"  po jedenáctilé službě v depu Cheb. Dnes ( 2016 ) je po modernizaci a je dlouhodobou stálicí v PJ Klatovy.

Autor: David Prause
Datum: 16.06.1993
Místo: Plzeň hl.n.

Známa plzěňská "trojka" 753.073-6 bola zachytená v Plzni hl.n. v júni roku 1993.

Autor: David Prause
Datum: 16.06.1993
Místo: Plzeň hl.n.

V Plzni jezdívalo několik brejlovců ve zvláštní kombinaci výrobního nátěru se širokým žlutým pruhem po obvodu skříně. jJedním z nich byl dodnes existující stroj 750.330-3. Na snímku ho vidíme na druhé koleji hlavního nádraží.

Autor: David Prause
Datum: 16.06.1993
Místo: Depo Plzeň

Skříň lokomotivy 242.257-4 čeká na plošinovém voze v plzeňském depu na svůj další osud. Později byl použit rám na opravu stroje 242.212-9.

Autor: David Prause
Datum: 16.06.1993
Místo: Plzeň hl.n.

Jedno z deseti zdických "nákladních" es - 363.079-5 zastrčené na poslední zatrolejované koleji v jižní části stanice Plzeň hl.n. Zdické stroje byly dobře rozpoznatelné díky svým typickým domovských tabulkám.

Autor: David Prause
Datum: 16.06.1993
Místo: Plzeň hl.n.

Takto byla v "zapadlém koutu" plzeňského hlavního nádraží na tzv. lobezských kolejích nějakou dobu odstavena část z šedesáti nových strojů poslední výrobní série, 40 strojů pořadových čísel 61 - 100. Nakonec je České dráhy odebraly a v průběhu roku 1995, byly po více než třech letech od vyrobení uváděny do provozu. Nové stroje se tak objevily v depech v Ústí nad Labem v České Třebové. Na snímku autora vidíme jako první lokomotivu 163.083-9, za ní pak stroje inv. čísel: 085 + 084 + 081 + 080 + 079 + 082 + 090 + 098 + 097 + 100 + 099 + 101.

Top