Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 16.06.1993
Místo: Plzeň hl.n.

V Plzni jezdívalo několik brejlovců ve zvláštní kombinaci výrobního nátěru se širokým žlutým pruhem po obvodu skříně. jJedním z nich byl dodnes existující stroj 750.330-3. Na snímku ho vidíme na druhé koleji hlavního nádraží.

Autor: David Prause
Datum: 16.06.1993
Místo: Depo Plzeň

Skříň lokomotivy 242.257-4 čeká na plošinovém voze v plzeňském depu na svůj další osud. Později byl použit rám na opravu stroje 242.212-9.

Autor: David Prause
Datum: 16.06.1993
Místo: Plzeň hl.n.

Jedno z deseti zdických "nákladních" es - 363.079-5 zastrčené na poslední zatrolejované koleji v jižní části stanice Plzeň hl.n. Zdické stroje byly dobře rozpoznatelné díky svým typickým domovských tabulkám.

Autor: David Prause
Datum: 16.06.1993
Místo: Plzeň hl.n.

Takto byla v "zapadlém koutu" plzeňského hlavního nádraží na tzv. lobezských kolejích nějakou dobu odstavena část z šedesáti nových strojů poslední výrobní série, 40 strojů pořadových čísel 61 - 100. Nakonec je České dráhy odebraly a v průběhu roku 1995, byly po více než třech letech od vyrobení uváděny do provozu. Nové stroje se tak objevily v depech v Ústí nad Labem v České Třebové. Na snímku autora vidíme jako první lokomotivu 163.083-9, za ní pak stroje inv. čísel: 085 + 084 + 081 + 080 + 079 + 082 + 090 + 098 + 097 + 100 + 099 + 101.

Autor: David Prause
Datum: 16.06.1993
Místo: Plzeň hl.n.

Plzeňský stroj 781.566-5 bol zachytený v čele nákladného vlaku do České Kubice v stanici Plzeň hl.n..

Autor: David Prause
Datum: 16.06.1993
Místo: Plzeň hl.n.

Plzeňský stroj 781.598-8 bol 16. júna 1993 netypický odstavený v osobnej časti stanice Plzeň hlavní nádraží.

Autor: David Prause
Datum: 16.06.1993
Místo: Plzeň hl.n.

Decentne dozdobený stroj 753.252-6 vyčkáva v Plzni hl.n. na odchod so svojím osobným vlakom do Železné Rudy.

Autor: David Prause
Datum: 16.06.1993
Místo: Plzeň hl.n.

Takto byla v "zapadlém koutu" plzeňského hlavního nádraží na tzv. lobezských kolejích nějakou dobu odstavena část z šedesáti nových strojů poslední výrobní série, 40 strojů pořadových čísel 61 - 100. Nakonec je České dráhy odebraly a v průběhu roku 1995, byly po více než třech letech od vyrobení uváděny do provozu. Nové stroje se tak objevily v depech v Ústí nad Labem v České Třebové. Naproti konvoji lokomotiv stála v mezeře například 163.087-0.

Top