Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 16.05.1993
Místo: Mariánské Lázně

Odpolední osobní vlak z Plzně do Chebu zastavil v Mariánských Lázních. "První plecháč" na sobě nese již druhý unifikovaný nátěr tohoto provedení v pořadí.

Autor: David Prause
Datum: 20.05.1993
Místo: Mariánské Lázně

Čisté podvozky dávají tušit, že stroj 242.261-6 nedávno prodělal vyvazovací opravu. Na snímku je zdokumentován v Mariánských Lázních, kdy vezl přímý osobní vlak z Chebu až do Českých Budějovic. 

Autor: David Prause
Datum: 23.05.1993
Místo: Mariánské Lázně

Nejstarší karlovarská "singrovka" - 820.005-7 - byla zachycena během provozní přestávky v Mariánských Lázních.

Autor: David Prause
Datum: 02.06.1993
Místo: Mariánské Lázně

720.046-2 - stálice na místní záloze a jeden z nejdéle sloužících chebských hektorů.

Autor: David Prause
Datum: 04.06.1993
Místo: Mariánské Lázně

"Eso" 363.081-1 právě zastavilo ve stanici Mariánské Lázně s rychlíkem "Bečva" ze Žiliny do Chebu, v soupravě byly zařazeny i zánovní vozy řady Bte z poslední dodávky (pozdější označení Bp). Tato řada vozů z našich tratí již vymizela, neboť se celá série podrobila modernizaci na vozy řady Bdpee.

Autor: David Prause
Datum: 05.06.1993
Místo: Mariánské Lázně

Vzhledově běžný, ale pěkně udržovaný "plecháč" 242.222-8 čeká na odjezd se svým vlakem do domovského Chebu. Snímek ho zvěčnil ve stanici Mariánské Lázně.

Autor: David Prause
Datum: 06.06.1993
Místo: Mariánské Lázně

Druhá karlovarská lokomotiva této řady, která byla čerstvě opatřená prototypovým nátěrem, právě objíždí soupravu osobního vlaku ve stanici Mariánské Lázně. Měla tabulky s původním označením T466.0125.

Autor: David Prause
Datum: 07.06.1993
Místo: Mariánské Lázně

Na chebském zhlaví v Mariánskách Lázních posunoval karlovarský "pilštyk" 735.142-2.

Top