Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 26.04.1993
Místo: Mariánské Lázně

S rychlíkem se v Mariánských Lázních rozjíždí plzeňské "eso" 363.046-4.

Autor: David Prause
Datum: 26.04.1993
Místo: Depo Cheb

Bočný pohľad na rušeň 781.590-5, odpočívajúci v depe Cheb,vznikol z lávky nad miestnou rozľahlou stanicou. Vpravo vytŕča motorový vozeň 892.018-3.

Autor: David Prause
Datum: 12.05.1993
Místo: Mariánské Lázně

"Eso" 363.043-1 bylo autorem zachyceno ve stanici Mariánské Lázně. Tomuto nejstaršímu plzeňskému "esu" bylo v dobe pořízení snímku již přes šest let, na skříni je však stále patrné dvojí označení, které na sobě měly stroje z výrobní série 69E3 z let 1986-87.

Autor: David Prause
Datum: 16.05.1993
Místo: Mariánské Lázně

Odpolední osobní vlak z Plzně do Chebu zastavil v Mariánských Lázních. "První plecháč" na sobě nese již druhý unifikovaný nátěr tohoto provedení v pořadí.

Autor: David Prause
Datum: 20.05.1993
Místo: Mariánské Lázně

Čisté podvozky dávají tušit, že stroj 242.261-6 nedávno prodělal vyvazovací opravu. Na snímku je zdokumentován v Mariánských Lázních, kdy vezl přímý osobní vlak z Chebu až do Českých Budějovic. 

Autor: David Prause
Datum: 23.05.1993
Místo: Mariánské Lázně

Nejstarší karlovarská "singrovka" - 820.005-7 - byla zachycena během provozní přestávky v Mariánských Lázních.

Autor: David Prause
Datum: 02.06.1993
Místo: Mariánské Lázně

720.046-2 - stálice na místní záloze a jeden z nejdéle sloužících chebských hektorů.

Autor: David Prause
Datum: 04.06.1993
Místo: Mariánské Lázně

"Eso" 363.081-1 právě zastavilo ve stanici Mariánské Lázně s rychlíkem "Bečva" ze Žiliny do Chebu, v soupravě byly zařazeny i zánovní vozy řady Bte z poslední dodávky (pozdější označení Bp). Tato řada vozů z našich tratí již vymizela, neboť se celá série podrobila modernizaci na vozy řady Bdpee.

Top