Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 28.07.1991
Místo: Depo Olomouc

Fotografia rušňa 721.210-3 po nehode vznikla v depe Olomouc. Rušeň bol odstavený v spoločnosti už pravdepodobne taktiež neprevádzkovaných rušňov 725.211-7 a 140.017-5.

Autor: David Prause
Datum: 10.08.1991
Místo: Mariánské Lázně

V létě 1991 se v Mariánských Lázních nečekaně objevil již sporadicky nasazovaný vůz 820.078-4 v pěkném polomáčeném laku.

Autor: David Prause
Datum: 28.08.1991
Místo: Depo Sokolov

Nic z vyobrazení na snímku již neexistuje. Sergeje z tratí zcela vymizely, budova násypky třídírny uhlí za depem v Sokolově byla zbourána nedlouho po pořízení snímku. Dnes je na jejím místě čerpací stanice pohonných hmot.

Autor: David Prause
Datum: 12.10.1991
Místo: Depo Plzeň

Pri točni v plzeňském depe bola zachytená trojica rušňov 781.591-3, 720.070-2 a 781.444-5.

Autor: David Prause
Datum: 12.10.1991
Místo: Plzeň seř.n.

Zachovalý stroj 720.103-1 je zachycen při posunu na plzeňském "ranžíru".

Autor: David Prause
Datum: 10.11.1991
Místo: Mariánské Lázně

Bývalý rakovnický "pilštyk" 735.122-4 byl autorem zachycen již na výkonech karlovarského depa - v čele osobního vlaku z Mariánských Lázní do Karlových Varů. 

Autor: David Prause
Datum: 10.11.1991
Místo: Mariánské Lázně

Stroj 735.219-8 byl po předání z Rakovníka do Karlových Varů zvěčněn v Mariánských Lázních s fotogenickou soupravou přípojných vozů řady Bix jako osobní vlak do Varů. Lokomotiva v provozu již dlouho nevydržela a jako jedna z prvních byla přistavena na rekonstrukci na řadu 714 - vznikl z ní první sériový stroj 714.003-1.

Autor: David Prause
Datum: 06.03.1992
Místo: Přerov

Prvý rušeň pôvodnej série E669.2 bol autorom zachytený odstavený v Přerově.