Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 02.03.1993
Místo: Cheb

Zašlou slávu motorového vozu 820.064-4 připomíná už jen jeho torzo, které postává v Chebu jako zdroj náhradních dílů a čeká na úplné zrušení.

Autor: David Prause
Datum: 03.04.1993
Místo: Mariánské Lázně

Spíše jako technický, by se dal nazvat tento boční snímek lokomotivy 742.016-9, která měla přezdívku "Bizon". Přezdívku stroj obdržel v období jeho turnusového nasazení na "bezdružické lokálce". Tato etapa trvala od 1. 12. 1990 - 9. 3. 1993. 

Autor: David Prause
Datum: 10.04.1993
Místo: Mariánské Lázně

"Plecháč" 242.259-0 vyčkává s osobním vlakem ve stanici Mariánské Lázně na čas odjezdu.

Autor: David Prause
Datum: 21.04.1993
Místo: Cheb

"Čmelák" 770.064-4  jako první v koloně strojů ( 770.084, 770.085, 820.020, 893.009) zachycený v Chebu.

Autor: David Prause
Datum: 21.04.1993
Místo: Cheb

Role posunovací zálohy na chebském ranžíru se zhostil "jezevec" 210.054-3. Na snímku probíhá provozní přestávka mezi rozpouštěním.

Autor: David Prause
Datum: 26.04.1993
Místo: Mariánské Lázně

S rychlíkem se v Mariánských Lázních rozjíždí plzeňské "eso" 363.046-4.

Autor: David Prause
Datum: 26.04.1993
Místo: Depo Cheb

Bočný pohľad na rušeň 781.590-5, odpočívajúci v depe Cheb,vznikol z lávky nad miestnou rozľahlou stanicou. Vpravo vytŕča motorový vozeň 892.018-3.

Autor: David Prause
Datum: 12.05.1993
Místo: Mariánské Lázně

"Eso" 363.043-1 bylo autorem zachyceno ve stanici Mariánské Lázně. Tomuto nejstaršímu plzeňskému "esu" bylo v dobe pořízení snímku již přes šest let, na skříni je však stále patrné dvojí označení, které na sobě měly stroje z výrobní série 69E3 z let 1986-87.

Top