Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 25.12.1992
Místo: Mariánské Lázně

Na tradiční mariánskolázeňskou staniční zálohu bývaly v minulosti nasazovány mj. chebské "rosničky" čísel 032 a 065, později byly nahrazeny řadou 720, která kapitolu tohoto výkonu ve stanici uzavřela. Na Boží hod 1992 byla v této stanici zachycena 710.032-4.

Autor: David Prause
Datum: 27.12.1992
Místo: Depo Karlovy Vary

Na Vianoce roku 1992 bol v karlovarském depe zachytený vrak "singrovky" 820.098-2. Za ňou postávajú ďalšie - 820.055-2, 820.078-4 a 820.006-5.

Autor: David Prause
Datum: 02.03.1993
Místo: Cheb

V chebském depu byl zdokumentován už na trvalo odstavený stroj 781.310-8 (T679.1310), který zde plnil roli zdroje náhradních dílů.

Autor: David Prause
Datum: 02.03.1993
Místo: Cheb

Zašlou slávu motorového vozu 820.064-4 připomíná už jen jeho torzo, které postává v Chebu jako zdroj náhradních dílů a čeká na úplné zrušení.

Autor: David Prause
Datum: 03.04.1993
Místo: Mariánské Lázně

Spíše jako technický, by se dal nazvat tento boční snímek lokomotivy 742.016-9, která měla přezdívku "Bizon". Přezdívku stroj obdržel v období jeho turnusového nasazení na "bezdružické lokálce". Tato etapa trvala od 1. 12. 1990 - 9. 3. 1993. 

Autor: David Prause
Datum: 10.04.1993
Místo: Mariánské Lázně

"Plecháč" 242.259-0 vyčkává s osobním vlakem ve stanici Mariánské Lázně na čas odjezdu.

Autor: David Prause
Datum: 21.04.1993
Místo: Cheb

"Čmelák" 770.064-4  jako první v koloně strojů ( 770.084, 770.085, 820.020, 893.009) zachycený v Chebu.

Autor: David Prause
Datum: 21.04.1993
Místo: Cheb

Role posunovací zálohy na chebském ranžíru se zhostil "jezevec" 210.054-3. Na snímku probíhá provozní přestávka mezi rozpouštěním.

Top