Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 07.03.1991
Místo: Depo Klatovy

Na prohlížecím kanále v lokomotivním depu Klatovy postává "dunihlav" 831.211-8. Společnost mu dělá "tranzistor" 742.067-2.

Autor: David Prause
Datum: 17.03.1991
Místo: Mariánské Lázně

O své turnusové stroje se strojvedoucí starali jak po technické stránce, tak i po vnějším vzhledu. Vyzdobená "singrovka" 820.057-8 je na snímku zvěčněna ve stanici Mariánské Lázně. 

Autor: David Prause
Datum: 17.03.1991
Místo: Mariánské Lázně

"Laminátka" 240.055-4 bola zdokumentovaná v stanici Mariánské Lázně.

Autor: David Prause
Datum: 23.03.1991
Místo: Mariánské Lázně

S manipulačným vlakom bol v Mariánských Lázních zachytený ušmudlaný "čmelda" 771.104-7

Autor: David Prause
Datum: 23.03.1991
Místo: Mariánské Lázně

"Singrovka" 820.045-3 bola zvečnená v Mariánských Lázních.

Autor: David Prause
Datum: 05.04.1991
Místo: Mariánské Lázně

Na snímku ze stanice Mariánské Lázně je zachycen nejdelší osobní vlak, jaký bylo možno spatřit na trati do Karlových Varů. Ve složení 2x 820+Bix+820 jezdíval pouze v pátek a v neděli v podvečer, později byla jedna ze spojovaných souprav nahrazena 742+3xBix a druhá souprava zredukována o jeden motorový vůz. Na konci vlaku je řazen vůz 820.056-0, krátce po dílenské opravě a v novém unifikovaném laku

Autor: David Prause
Datum: 27.04.1991
Místo: Mariánské Lázně

Jedna z nejdéle sloužících karlovarských "singrovek", 820.068-5, čekala na další výkon v Mariánských Lázních.

Autor: David Prause
Datum: 02.05.1991
Místo: Mariánské Lázně

"Plecháč" 242.230-1 přijíždí s Mn vlakem z Chebu do Plané u M.L. do Mariánských Lázní. I počátkem devadesátých let nebylo původní kryšpínovské označení na chebských "plecháčích" žádnou vzácností.