Autor:
David Prause
Datum:
07.03.1991
Místo:
Depo Klatovy
Na prohlížecím kanále v lokomotivním depu Klatovy postává "dunihlav" 831.211-8. Společnost mu dělá "tranzistor" 742.067-2.
Autor:
David Prause
Datum:
17.03.1991
Místo:
Mariánské Lázně
O své turnusové stroje se strojvedoucí starali jak po technické stránce, tak i po vnějším vzhledu. Vyzdobená "singrovka" 820.057-8 je na snímku zvěčněna ve stanici Mariánské Lázně.
Autor:
David Prause
Datum:
17.03.1991
Místo:
Mariánské Lázně
"Laminátka" 240.055-4 bola zdokumentovaná v stanici Mariánské Lázně.
Autor:
David Prause
Datum:
23.03.1991
Místo:
Mariánské Lázně
S manipulačným vlakom bol v Mariánských Lázních zachytený ušmudlaný "čmelda" 771.104-7
Autor:
David Prause
Datum:
23.03.1991
Místo:
Mariánské Lázně
"Singrovka" 820.045-3 bola zvečnená v Mariánských Lázních.
Autor:
David Prause
Datum:
05.04.1991
Místo:
Mariánské Lázně
Na snímku ze stanice Mariánské Lázně je zachycen nejdelší osobní vlak, jaký bylo možno spatřit na trati do Karlových Varů. Ve složení 2x 820+Bix+820 jezdíval pouze v pátek a v neděli v podvečer, později byla jedna ze spojovaných souprav nahrazena 742+3xBix a druhá souprava zredukována o jeden motorový vůz. Na konci vlaku je řazen vůz 820.056-0, krátce po dílenské opravě a v novém unifikovaném laku
Autor:
David Prause
Datum:
27.04.1991
Místo:
Mariánské Lázně
Jedna z nejdéle sloužících karlovarských "singrovek", 820.068-5, čekala na další výkon v Mariánských Lázních.
Autor:
David Prause
Datum:
02.05.1991
Místo:
Mariánské Lázně
"Plecháč" 242.230-1 přijíždí s Mn vlakem z Chebu do Plané u M.L. do Mariánských Lázní. I počátkem devadesátých let nebylo původní kryšpínovské označení na chebských "plecháčích" žádnou vzácností.