Autor:
David Maštalíř
Datum:
17.07.2008
Místo:
Depo Česká Třebová
"Zelený kraken" čeká v areálu depa Česká Třebová na svou likvidaci.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
17.07.2008
Místo:
Depo Česká Třebová
Bok lokomotivy 121.050-9 z její fyzické likvidace, která proběhla v areálu depa v České Třebové.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
17.07.2008
Místo:
Depo Česká Třebová
Autor zachytil počátek konce další z lokomotiv řady 121. Torzo "uhelky" 121.050-9 vidíme v prostoru depa Česká Třebová.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
17.07.2008
Místo:
Depo Česká Třebová
Zbytek skříně lokomotivy 121.050-9, která podlehla fyzické likvidaci v prostoru depa v České Třebové.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
17.07.2008
Místo:
Depo Česká Třebová
742.342-9 byla zrušena po požáru v elektrické části, následně byla opravena v depu Česká Třebová, odkud byla prodána a převezena na Slovensko, kde byla paradoxně použita jen k přestavbě na řadu 746, konkrétně na 746.007-4.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
29.07.2008
Místo:
DPOV Přerov
S lehce odstrojenou 242.272-3 bylo posunováno po přerovském DPOV.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
01.08.2008
Místo:
Depo Leopoldov
V areálu depa v Leopoldově byla s bateriovým vozem odstavena lokomotiva 210.065-9.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
01.08.2008
Místo:
Púchov
Stejnosměrná hnací vozidla během roku 2015 přestanou zajíždět do Púchova, protože daná stanice bude trolejově přepnuta z 3 kV stejnosměrných na 25 kV 50 Hz střídavých. Takže i z této fotografie "panťáku" 460.085-4/460.086-2 se stává historický dokument.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 21. 4. 2024
Kontaktní e-mail:
[email protected]
Informace o stránkách
Plán aktualizací