Autor: David Maštalíř

Autor: David Maštalíř
Datum: 17.07.2008
Místo: Depo Česká Třebová

"Zelený kraken" čeká v areálu depa Česká Třebová na svou likvidaci.

Autor: David Maštalíř
Datum: 17.07.2008
Místo: Depo Česká Třebová

Bok lokomotivy 121.050-9 z její fyzické likvidace, která proběhla v areálu depa v České Třebové.

Autor: David Maštalíř
Datum: 17.07.2008
Místo: Depo Česká Třebová

Autor zachytil počátek konce další z lokomotiv řady 121. Torzo "uhelky" 121.050-9 vidíme v prostoru depa Česká Třebová.

Autor: David Maštalíř
Datum: 17.07.2008
Místo: Depo Česká Třebová

Zbytek skříně lokomotivy 121.050-9, která podlehla fyzické likvidaci v prostoru depa v České Třebové. 

Autor: David Maštalíř
Datum: 17.07.2008
Místo: Depo Česká Třebová

742.342-9 byla zrušena po požáru v elektrické části, následně byla opravena v depu Česká Třebová, odkud byla prodána a převezena na Slovensko, kde byla paradoxně použita jen k přestavbě na řadu 746, konkrétně na 746.007-4.

Autor: David Maštalíř
Datum: 29.07.2008
Místo: DPOV Přerov

S lehce odstrojenou 242.272-3 bylo posunováno po přerovském DPOV.

Autor: David Maštalíř
Datum: 01.08.2008
Místo: Depo Leopoldov

V areálu depa v Leopoldově byla s bateriovým vozem odstavena lokomotiva 210.065-9.

Autor: David Maštalíř
Datum: 01.08.2008
Místo: Púchov

Stejnosměrná hnací vozidla během roku 2015 přestanou zajíždět do Púchova, protože daná stanice bude trolejově přepnuta z 3 kV stejnosměrných na 25 kV 50 Hz střídavých. Takže i z této fotografie "panťáku" 460.085-4/460.086-2 se stává historický dokument.