Autor: David Maštalíř

Autor: David Maštalíř
Datum: 30.03.2008
Místo: Ústí nad Labem západ

Na nádraží Ústí nad Labem západ odpočívala dvojice "brejlovců" 753.713-7+753.714-5, tou dobou patřící společnosti OKD-Doprava.

Autor: David Maštalíř
Datum: 07.04.2008
Místo: DPOV Přerov

182.143-8 přišla o svůj jedinečný lak a byla přelakována do barev svého dalšího provozovatele. Na snímku čeká v areálu DPOV Přerov na zahájení celkové opravy.

Autor: David Maštalíř
Datum: 17.04.2008
Místo: Praha hl.n.

Novým lakem vonící 451.088-9 se vyhřívala u 7. nástupiště pražského hlavního nádraží. Čekala ji náročná služba na benešovské trati.

Autor: David Maštalíř
Datum: 21.04.2008
Místo: Heřmanův Městec

Ve stanici Heřmanův Městec se dne 21.4.2008 sešly dvě "osmsetdesítky", jmenovitě 810.297-2 a 810.224-6.

Autor: David Maštalíř
Datum: 21.04.2008
Místo: Heřmanův Městec

V Heřmanově Městci byl dne 21.4.2008 zachycen novým lakem vonící "orchestrion" 810.289-9.

Autor: David Maštalíř
Datum: 24.04.2008
Místo: Česká Třebová

Čerstvě po dokončené modernizaci se u areálu firmy CZ LOKO Česká Třebová představil "brejlovec" 753.722-8, který byl původně 753.075-1.

Autor: David Maštalíř
Datum: 09.05.2008
Místo: Horní Lideč

Na další výkony čekala v Horní Lidči lokomotiva 742.507-7, tou dobou patřící Viamontu.

Autor: David Maštalíř
Datum: 10.05.2008
Místo: Depo Bohumín

V bohumínském depu stála bez kapoty "odhalená" 704.010-8.