Autor: David Maštalíř

Autor: David Maštalíř
Datum: 24.08.2007
Místo: Depo Olomouc

V olomouckém depu byl během lakování zdokumentován třebovský "peršing" 163.072-2, který byl tou dobou na opravě v DPOV Přerov a to po nehodě v Brodku u Přerova.

Autor: David Maštalíř
Datum: 14.09.2007
Místo: Depo Česká Třebová

Zářijové slunce se v České Třebové opírá o poslední zbytky lokomotivy 751.120-7.

Autor: David Maštalíř
Datum: 14.09.2007
Místo: Depo Česká Třebová

Lokomotiva 721.156-8 v době své likvidace v hale depa Česká Třebová.

Autor: David Maštalíř
Datum: 14.09.2007
Místo: Depo Česká Třebová

Pouze boky a rám s podvozky zbývají z lokomotivy 751.103-3, která tak či tak neuteče plamenům autogenů.

Autor: David Maštalíř
Datum: 02.11.2007
Místo: Depo Plzeň

Vrak "dvaašedesátky" 830.153-3 byl v plzeňském depu naložen na plošiňáky a čekalo ho již jen rozřezání autogenem ...

Autor: David Maštalíř
Datum: 02.11.2007
Místo: Depo Klatovy

Likvidovaný motorový vůz 830.119-4 v klatovském depu.

Autor: David Maštalíř
Datum: 02.11.2007
Místo: Depo Klatovy

Část šrotovaného motorového vozu 830.119-4 v klatovském depu.

Autor: David Maštalíř
Datum: 12.11.2007
Místo: Brodek u Přerova

Dne 12.11.2007 se z vrakoviště v České Třebové přesouvala čtveřice "šestikoláků", číselně od konce lokomotivního vlaku ve složení: 181.065-4+181.054+181.144+181.062. Konvoj měl namířeno do DPOV Přerov, kde došlo k opravě a polonizaci daných strojů.