Autor: Aleš Krška

Autor: Aleš Krška
Datum: 10.02.2014
Místo: Depo Olomouc

"Utržený" vůz 460.080-5 z jednotky, postával při provádění opravy v hale olomouckého depa.

Autor: Aleš Krška
Datum: 19.02.2014
Místo: DPOV Přerov

Čerstvě po opravě zachytil v prostorách DPOV v Přerově autor lokomotivu 111.026-1.

Autor: Aleš Krška
Datum: 19.02.2014
Místo: Břeclav

V Břeclavi vyčkával na odjezd lokomotivní vlak ve složení 740.721-6+242.287-1.

Autor: Aleš Krška
Datum: 20.02.2014
Místo: Depo Břeclav

Fotografie podobná továrním ze ŠKODY Plzeň, ovšem zde kolonu "žehliček" nečeká nic dobrého. Jedná se o snímek z břeclavského depa, kdy stroje 110.051-0+110.024-7+110.029-6+110.017-1 vyčkávají na přesun k sešrotování. Za nimi stály ještě neprovozní "buchary" 742.341-1+742.143-1+742.009-4.

Autor: Aleš Krška
Datum: 04.03.2014
Místo: Ústí nad Orlicí

Na postrku osobního vlaku v Ústí nad Orlicí byl vyfocen třebovský motorový vůz 810.458-0.

Autor: Aleš Krška
Datum: 07.03.2014
Místo: Hulín

Polonizovaný "šestikolák" 181.026-6 se dne 7.3.2014 vydal na zkušební jízdu z Přerova do Otrokovic. Na snímku je zachycen při zpáteční cestě za Hulínem, kdy za malý moment potká zajímavý lokomotivní vlak ve složení 720.091-8+263.005-1.

Autor: Aleš Krška
Datum: 07.03.2014
Místo: Hulín

"Malý hektor" 720.091-8 vezl na zkušební jízdu z Přerova do Nedakonic slovenskou "princeznu" 263.005-1, u Hulína se potkali s další zkušební jízdou v podobě "šestikoláka" 181.026-6.

Autor: Aleš Krška
Datum: 13.03.2014
Místo: Hulín

NEx 56201 se blíží ke stanici Hulín a v jeho čele je mimořádně nasazeno "eso" 363.066-2, které tou dobou náleželo do stavu SOKV Ústí nad Labem.