Autor: Aleš Krška

Autor: Aleš Krška
Datum: 02.06.2012
Místo: Klokočov

V zastávce Klokočov zastavil zvlášní vlak z Budišova nad Budišovkou, na němž byl pro místní trať netradiční motorový vůz 851.028-1 z DKV Olomouc, vedený strojvedoucím Milanem Klewarem z depa Suchdol nad Odrou.

Autor: Aleš Krška
Datum: 02.06.2012
Místo: Heřmánky

Do dopravny Heřmánky přijíždí osobní vlak v jehož čele je suchdolský "motor" 810.371-5.

Autor: Aleš Krška
Datum: 02.06.2012
Místo: Jakubčovice nad Odrou

Společnost SMD používala k posunu v kamenolomu v Jakubčovicích nad Odrou mimo jiné i bývalou drážní 710.079-5.

Autor: Aleš Krška
Datum: 05.06.2012
Místo: Depo Olomouc

Poblíž točny olomouckého depa byla odstavena "hlava panťáku" 460.077-1, kterou už čekalo jen rozebrání na náhradní díly, zrušení a následná šrotace na olomoucké "vozovce".

Autor: Aleš Krška
Datum: 06.06.2012
Místo: Hulín

Hulínem projížděl kontejnerový NEx z Lípy nad Dřevnicí, jež byl z Otrokovic vedený lokomotivou 122.053-2, která byla ve stavu SOKV Ústí nad Labem.

Autor: Aleš Krška
Datum: 07.06.2012
Místo: Depo Plešivec

Na okraji depa v Plešivci posunovala 751.073-8 s dvojicí "ceckaní" 752.052-1 a 751.125-6.

Autor: Aleš Krška
Datum: 07.06.2012
Místo: Plešivec

754.053-7 v Plešivci objížděla "calmák", s kterým dojela jako náhrada za motorový vůz ř. 812 na osobním vlaku z Košic.

Autor: Aleš Krška
Datum: 07.06.2012
Místo: Plešivec

Plešivecká záloha v podobě 721.028-9 skládala zátěž pro místní Mn vlaky a využívala při tom začátek tratě do Slavošovců jako výtažnou kolej.