Autor: Aleš Krška

Autor: Aleš Krška
Datum: 17.10.2007
Místo: Verměřovice

"Hektor" 720.039-7 si udělal "fotohalt" na známém místě ve Verměřovicích.

Autor: Aleš Krška
Datum: 11.11.2007
Místo: Staré Město u Uherského Hradiště

Lokomotivy 740.869-3 a 740.518-6 zastavily ve Starém Městě u Uherského Hradiště s nákladním vlakem přepravujícím řepu z Lobodic do cukrovaru v Hrušovanech nad Jevišovkou.

Autor: Aleš Krška
Datum: 15.11.2007
Místo: Olomouc hl.n.

Motorový vůz 850.029-0 dosloužil na konci svého provozního života v olomouckém depu. Na snímku je zachycen v čele osobního vlaku do Prostějova, na postrku mu asistovala 810.558-7.

Autor: Aleš Krška
Datum: 18.11.2007
Místo: Kroměříž

Při rekonstrukci žst. Kroměříž byla nasazena u firmy Tomi Remont lokomotiva 750.132-3, kterou vlastnil ODOS a pronajímal ji na výlukové práce.

Autor: Aleš Krška
Datum: 22.11.2007
Místo: Depo Olomouc

703.048-9 byla vyfocena během krátkého odpočinku při službě na topírenském posunu v olomouckém depu.

Autor: Aleš Krška
Datum: 30.11.2007
Místo: DPOV Nymburk

Prototyp 730.001-5 prostál mnoho let jako totální vrak na okraji nymburského depa.

Autor: Aleš Krška
Datum: 30.11.2007
Místo: DPOV Nymburk

Zatímco se "motorák" 810.259-2 podroboval v PARSu Šumperk rekonstrukci na 814.005-5, jeho původní čela byly pohozeny v DPOV Nymburk, kde tvořily "železnou zásobu dráhy" pro případy nehod zbylých 810.

Autor: Aleš Krška
Datum: 30.11.2007
Místo: DPOV Nymburk

810.361-6 byla předělávána v PARSu Šumperk na 814.014-7 a její kabiny byly převezeny do DPOV Nymburk, kde byly uloženy jako náhradní pro zbylé 810.