Autor: Aleš Krška

Autor: Aleš Krška
Datum: 18.11.2007
Místo: Kroměříž

Při rekonstrukci žst. Kroměříž byla nasazena u firmy Tomi Remont lokomotiva 750.132-3, kterou vlastnil ODOS a pronajímal ji na výlukové práce.

Autor: Aleš Krška
Datum: 22.11.2007
Místo: Depo Olomouc

703.048-9 byla vyfocena během krátkého odpočinku při službě na topírenském posunu v olomouckém depu.

Autor: Aleš Krška
Datum: 30.11.2007
Místo: DPOV Nymburk

Prototyp 730.001-5 prostál mnoho let jako totální vrak na okraji nymburského depa.

Autor: Aleš Krška
Datum: 30.11.2007
Místo: DPOV Nymburk

Zatímco se "motorák" 810.259-2 podroboval v PARSu Šumperk rekonstrukci na 814.005-5, jeho původní čela byly pohozeny v DPOV Nymburk, kde tvořily "železnou zásobu dráhy" pro případy nehod zbylých 810.

Autor: Aleš Krška
Datum: 30.11.2007
Místo: DPOV Nymburk

810.361-6 byla předělávána v PARSu Šumperk na 814.014-7 a její kabiny byly převezeny do DPOV Nymburk, kde byly uloženy jako náhradní pro zbylé 810.

Autor: Aleš Krška
Datum: 30.11.2007
Místo: DPOV Nymburk

V nymburském DPOV byla k předání po vyvazovací opravě nachystána brněnská lokomotiva 714.028-8.

Autor: Aleš Krška
Datum: 05.12.2007
Místo: Praha-Bubny

Před branou areálu ŽOS Praha-Bubny byla zvěčněna značně omšelá lokomotiva 742.523-4.

Autor: Aleš Krška
Datum: 10.12.2007
Místo: Depo Olomouc

Lokomotiva 742.451-8 čerstvě přidělená osobní dopravě skupiny Českých drah, stojí v olomouckém depu a čeká na svou šanci zasáhnout do provozu. 

Top