Autor: Aleš Krška

Autor: Aleš Krška
Datum: 25.02.2011
Místo: Třebětice

"Bumlák" Mn 81051 provážela přes Třebětice v mrazivý únorový den "berta" 751.093-6.

Autor: Aleš Krška
Datum: 28.02.2011
Místo: Depo Olomouc

Již olomoucká( resp.šumperská ) 754.028-9 byla zdokumentována v tamním depu po dozbrojení naftou.

Autor: Aleš Krška
Datum: 28.02.2011
Místo: Depo Olomouc

Stroj 851.021-6, už odstavený z provozu a čekající na zrušení, byl zachycen v olomouckém depu ve společnosti brejlovce 754.028-9. Na konci koleje je vidět stroj 141.009-1, čekající na likvidaci.

Autor: Aleš Krška
Datum: 28.02.2011
Místo: Olomouc hl.n.

Stroj 163.025-0 s osobním vlakem ve stanici Olomouc hl.n.

Autor: Aleš Krška
Datum: 01.03.2011
Místo: Valašské Meziříčí

Vedle depa ve Valašském Meziříčí čekala na další nasazení v nákladní dopravě lokomotiva 130.039-1.

Autor: Aleš Krška
Datum: 04.03.2011
Místo: Hulín

Od Kroměříže sjíždí do Hulína páteční rychlík 1445 ( Brno hl.n.-VM-Ostrava hl.n.) , který je veden brněnskou "Vincentkou" 754.044-6.

Autor: Aleš Krška
Datum: 09.03.2011
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Na odporu ve Valašském Meziříčí byla seřizována bohumínská 754.081-8.

Autor: Aleš Krška
Datum: 09.03.2011
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Průmyslový "buchar" T448.0730 z Cementu Hranice dojel na opravdu do depa ve Valašském Meziříčí.