Autor: Aleš Krška
Autor: Aleš Krška
Datum: 28.02.2011
Místo: Olomouc hl.n.
Stroj 163.025-0 s osobním vlakem ve stanici Olomouc hl.n.
Autor: Aleš Krška
Datum: 01.03.2011
Místo: Valašské Meziříčí
Vedle depa ve Valašském Meziříčí čekala na další nasazení v nákladní dopravě lokomotiva 130.039-1.
Autor: Aleš Krška
Datum: 04.03.2011
Místo: Hulín
Od Kroměříže sjíždí do Hulína páteční rychlík 1445 ( Brno hl.n.-VM-Ostrava hl.n.) , který je veden brněnskou "Vincentkou" 754.044-6.
Autor: Aleš Krška
Datum: 09.03.2011
Místo: Depo Valašské Meziříčí
Na odporu ve Valašském Meziříčí byla seřizována bohumínská 754.081-8.
Autor: Aleš Krška
Datum: 09.03.2011
Místo: Depo Valašské Meziříčí
Průmyslový "buchar" T448.0730 z Cementu Hranice dojel na opravdu do depa ve Valašském Meziříčí.
Autor: Aleš Krška
Datum: 12.03.2011
Místo: Hulín
"Pilštyk" T466.0007 bývá často využíván jako doprovodný k parní lok. 314.303. Na snímku je v Hulíně zobrazena přeprava z Olomouce do Valašského Meziříčí.
Autor: Aleš Krška
Datum: 30.03.2011
Místo: Hulín
"Buchar" 742.108-4 opouští Hulín s "bumlákem" poskládaným z vozů ze žst. Zdounky, Kroměříž, Holešov a veze je k "roztřídění" do žst. Přerov pravé přednádraží.
Autor: Aleš Krška
Datum: 31.03.2011
Místo: Záhlinice
K záhlinické zastávce se blíží uhelný vlak a v jeho čele je ostravské "eso" 363.022-5.