Autor: Aleš Krška

Autor: Aleš Krška
Datum: 30.11.2010
Místo: Hulín

Poslední listopadový den roku 2010 napadla v okolí Hulína trocha sněhu a tak autor vyrazil zachytit netradičně natřenou 362.163-8 v čele rychlíku do Brna.

Autor: Aleš Krška
Datum: 02.12.2010
Místo: Osíčko

Pěkný "hokejkový buchar" 742.046-6 ( DKV Olomouc, PJ Valašské Meziříčí ) s osobním vlakem ve stanici Osíčko.

Autor: Aleš Krška
Datum: 13.12.2010
Místo: Tovačov

Dne 13.12.2010 se do Tovačova strojně vydala "berta" 749.251-5, aby odvezla jednu prázdnou "zetku" zpět do Kojetína. Jednalo se o pokus v rámci obnovení nákladní dopravy až do Tovačova, časem se větší přepravy skutečně rozjely a to z místní betonárky, u které byl tento vlak příznačně vyfocen.

Autor: Aleš Krška
Datum: 08.02.2011
Místo: Hulín

Značně ošuntělý pražský "peršing" 162.012-9 dovezl do Hulína Ex 527 "Mojmír".

Autor: Aleš Krška
Datum: 10.02.2011
Místo: Frenštát pod Radhoštěm

Ve Frenštátě pod Rdhoštěm čeká na odjezd osobní vlak do Ostravy, který měl v čele bohumínského "brejlovce" 754.079-2, toho času nedlouho po vykonané vyvazovací opravě v DPOV Nymburk.

Autor: Aleš Krška
Datum: 10.02.2011
Místo: Valašské Meziříčí

"Hyrania" T334.0090 byla lakována ve Valašském Meziříčí a během příprav byla zahalena do plachty, která ji chránila proti povětrnostním vlivům.

Autor: Aleš Krška
Datum: 22.02.2011
Místo: Přerov

"Peršing" 163.072-2 odstavený mezi výkony v Přerově.

Autor: Aleš Krška
Datum: 23.02.2011
Místo: Valašské Meziříčí

Ve Valašském Meziříčí se chystala k další službě v nákladní dopravě ostravská "hrbatá" 130.005-2.