Autor: Aleš Krška

Autor: Aleš Krška
Datum: 08.02.2011
Místo: Hulín

Značně ošuntělý pražský "peršing" 162.012-9 dovezl do Hulína Ex 527 "Mojmír".

Autor: Aleš Krška
Datum: 10.02.2011
Místo: Frenštát pod Radhoštěm

Ve Frenštátě pod Rdhoštěm čeká na odjezd osobní vlak do Ostravy, který měl v čele bohumínského "brejlovce" 754.079-2, toho času nedlouho po vykonané vyvazovací opravě v DPOV Nymburk.

Autor: Aleš Krška
Datum: 10.02.2011
Místo: Valašské Meziříčí

"Hyrania" T334.0090 byla lakována ve Valašském Meziříčí a během příprav byla zahalena do plachty, která ji chránila proti povětrnostním vlivům.

Autor: Aleš Krška
Datum: 22.02.2011
Místo: Přerov

"Peršing" 163.072-2 odstavený mezi výkony v Přerově.

Autor: Aleš Krška
Datum: 23.02.2011
Místo: Valašské Meziříčí

Ve Valašském Meziříčí se chystala k další službě v nákladní dopravě ostravská "hrbatá" 130.005-2.

Autor: Aleš Krška
Datum: 25.02.2011
Místo: Třebětice

"Bumlák" Mn 81051 provážela přes Třebětice v mrazivý únorový den "berta" 751.093-6.

Autor: Aleš Krška
Datum: 28.02.2011
Místo: Depo Olomouc

Již olomoucká( resp.šumperská ) 754.028-9 byla zdokumentována v tamním depu po dozbrojení naftou.

Autor: Aleš Krška
Datum: 28.02.2011
Místo: Depo Olomouc

Stroj 851.021-6, už odstavený z provozu a čekající na zrušení, byl zachycen v olomouckém depu ve společnosti brejlovce 754.028-9. Na konci koleje je vidět stroj 141.009-1, čekající na likvidaci.

Top