Autor: Aleš Krška

Autor: Aleš Krška
Datum: 17.06.2016
Místo: Hulín

Olomoucká muzejní "berta" 749.250-7 pomohla své muzejní kolegyni T478.1002 ( LD Veselí nad Moravou ), která při přepravě z ostravského veletrhu Czech Raildays zůstala díky závadě neschopná ve stanici Přerov. Snímek byl pořízen u Hulína, do cílové stanice vlaku Sv 100561 - Veselí nad Moravou zbývalo ještě rovných 50 kilometrů. Na konci vlaku byly zařazeny motorové vozy 843.018-3+810.319-4, které byly taženy na orpavu do tamní pobočky DPOV.

Autor: Aleš Krška
Datum: 23.06.2016
Místo: Depo Trutnov

V Trutnově odpočívala v depu jedna z posledních lokomotiv své řady u ČD - 742.210-8. Nasazena mohla být jen na přímý pokyn dispečera v případě akutního nedostatku HV nebo při nějaké mimořádnosti většího rázu.

Autor: Aleš Krška
Datum: 23.06.2016
Místo: Depo Trutnov

V trutnovském depu vyčkával na další osud značně poškozený motorový vůz 810.124-6, který se ovšem dočkal rozsáhlé opravy i modernizace ve Veselí nad Moravou.

Autor: Aleš Krška
Datum: 28.06.2016
Místo: Otrokovice

Vzhledově velmi pěkný břeclavský "buchar" 742.107-6 čeká v Otrokovicích na postrku Pn 63221 ( Česká Třebová-Lípa nad Dřevnicí ) k pokynu na přestavení před odjezdem, v čele vlaku byla neméně zajímavá 742.141-5.

Autor: Aleš Krška
Datum: 30.06.2016
Místo: Lípa nad Dřevnicí

Na vlečce sila v Lípě nad Dřevnicí čekala 742.515-0 na naložení vlaku, který následně převezla k německým hranicím.

Autor: Aleš Krška
Datum: 30.06.2016
Místo: Kroměříž

Dne 30.6.2016 zavítal do kroměřížského depa "velký hektor" 721.518-9, patřící společnosti SMD.

Autor: Aleš Krška
Datum: 02.07.2016
Místo: Depo Brno-Maloměřice

Dne 25.6.2016 došlo na brněnském hlaním nádraží k nehodě, při které byly poškozeny "esa" 362.161-2 a 362.024-2, obě dvě jsou na snímku zachyceny v domovském depu v Brně-Maloměřicích a čekají na převoz do opravy.

Autor: Aleš Krška
Datum: 02.07.2016
Místo: Depo Brno-Maloměřice

Do "Majlontu" se po hlavní opravě v CZ LOKO Česká Třebová vrátil "brejlovec" 754.062-8 a čekal na své první nasazení.

Top