zpět na seznam fotografií
Autor: Aleš Krška


Datum: 09.01.2010


Přerov


Na začátku roku 2010 byla v oblasti Přerovska velmi silná námraza, která způsobila i dočasnou jednodenní neschopnost elektrických lokomotiv. Okamžitě byly použity všechny dostupné dieselové lokomotivy, aby se co nejvíce zabránilo zpoždění a lidé tak nezůstávali ve vlacích. Paradoxně na konci roku 2014 byl při obdobné situaci jen chaos a došlo k absolutnímu kolapsu dopravy ... 750.308-9 na snímku odjíždí z Přerova s rychlíkem do Luhačovic.



Komentáře

elektromechanik 31. 03. 2017 09:59 | X

Pánové,proč se divíte, vedení myslí hlavně na sebe a to co bylo před 30 léty nemyslitelné je samozřejmostí.Však si provozní zaměstnanci poradí a nějak to dopadne.

Hubič 22. 03. 2017 14:46 | X

Ano, místo aby se řeklo, že to nebylo úplně OK a pro příště se odstranily chyby z minula, tak se plácalo po ramenech.
Bohužel, vedení ČD to řešilo plácáním a lidé v jedoucích vlacích bez topné spojky klepaly kosu. Hlavně, že to jelo ...
Ale zákazníci byli pokorní jak nikdy. Jindy držkují, že to má 10 minut, teď byli rádi za info, že se pojede asi za 30-40 minut.
A ta evakuace z vlaků po trati, to byla fakt ostuda. Ta evakuace měla být prioritou č.1.

Aleš Krška 21. 03. 2017 12:07 | X

V Přerově i Otrokovicích bylo také nabízeno několik lokomotiv Carga i se strojvedoucími. Ovšem nezájem ČD to zazdil a pak se kolem půlnoci evakuovalo z vlaků v polích. Větší ostudu jsem na dráze nezažil a doufám, že už nezažiju. Jistě byli za toto všichni oprávnění potrestáni a nezůstalo jen u plácání se po ramenech v Železničářu. Uvidíme hned s další námrazou.

cestující 21. 03. 2017 08:40 | X

Inu spějeme k zářným zítřkům tržního hospodaření.

Hubič 21. 03. 2017 01:44 | X

A strojvedoucí od Carga byli. Např. Cargo Nymburk nabízelo řadu 750 s topným kabelem, ale jak píše Láďa, jaksi nebyl od ČD zájem ...

Hubič 21. 03. 2017 01:42 | X

... vždyť o dopravu a lidi na cestách jde až v poslední řadě !
Dementní rozdělení ČD na matku a dceru, jiné předpisy, uznávání zkoušek a chování mezi matkou a dcerou na blití.
Omlouvám se za tento výrok, ale výstižnější slova nemám.

Lakro 20. 03. 2017 18:23 | X

mati- za všechno se platí a pomoc od ČD-Cargo jaksi nebyl zájem ...........

mati 20. 03. 2017 08:38 | X

Četl jsem, že v roce 2014 při ledovce nemohli mašinfírové ČD Cargo pomoct v takové míře, jak bylo potřeba, protože údajně neměli způsobilost pro jízdy s osobními vlaky. Tak nevím, co to jsou za předpisy, že by nemohlo ČD Cargo v případě potřeby vypomoct osobní dopravě.

Celkem 8 komentářů


Přidat komentář:

Jméno:

Text:


Top