zpět na seznam fotografií
Autor: Jan Toman Datum: 20.03.2015
Moldava v Krušných horách


740.469-2 (ex T448P.054) v železniční stanici Moldava v Krušných horách, kam spolu se strojem 742.119-1 dopravily 4 plošinové vozy s betonovými pražci.



Komentáře

Historie zelenice 04. 08. 2020 20:58 | X

Chlapi, díky moc.

tajemný em 03. 08. 2020 21:54 | X

Snímek 740.909 byl 100% otištěný v Dráze, ale číslo ani ročník fakt nedám (nějaká 2000 a níž). Blbě označená byla třebas i 740.421 ČKD/Tatra/SKV Zličín (740.921, ale jen nástřikem, nové lité tabulky neměla).

Maršál 03. 08. 2020 18:52 | X

Mně by zase zajímalo, kdy jezdila označená jako 740.909?

Zde je roku 1999 už pod číslem 740.409.

http://www.pshzd.cz/archeo/vlecky/740409-tms.jpg

O rok dříve 1998 měla ještě Kryšpína.

http://spzold.logout.cz/album/cz/cz_tms740.html

Maršál 03. 08. 2020 18:46 | X

Přesně tak. Jinak 831 rekonstrukce a 909 jezdí v Itálii.

A toto je opravdu původní P-054. Viz rám.

Historie zelenice 02. 08. 2020 22:49 | X

http://www.pshzd.cz/vlecky-tms.html 0831 tu je na fotkach zachycena s krispinem, tak jsem cekal, ze 409 byla 0409, ale uz chapu. Diky a osvetu.

tajemný em 02. 08. 2020 22:44 | X

Ale měl, Maršálovi se akorát nelíbí to tvé nesmyslné "T448.0409". Z výroby byla označená T448.0909. Jako pikantnost uvedu, že minimálně v 90. letech (možná déle) dokonce jezdila s nesprávným číslem 740.909, ač měla přiděleno 740.409.

Historie zelenice 02. 08. 2020 22:24 | X

Asi nerozumim, jde mi o 740 409 vyroben 1986 v CKD... mam to chapat tak, ze nemel krispinovo znaceni?

Maršál 02. 08. 2020 15:01 | X

Se ani nedivím, že nemůžeš nic najít. Protože žádná T 448.0409 nikdy ani neexistovala. :-)

Historie zelenice 27. 07. 2020 20:54 | X

Držím palce s dohlednáním info. Já sháním info o T448.0409 a T448.0831 z vlečky v Černé za bory, Pardubicích. 831 je zde na foto jako již odprodaná na Ostravsko a 409 odfocena panem Kroulem zcela výjimečně na hlavním nádraží v Pardubicích. Jiné info ani jinde na webu není. Budu rad za každou informaci.

113 27. 07. 2020 11:01 | X

Díky za informace tajemny em. V současné době hledám informace o prodeji lokomotiv T448p z Polska do zahraničí. Pokud měl někdo úplný seznam lokomotiv T448p, které šly z Polska do České republiky nebo na Slovensko, nebo případně informace o T448p s následujícími čísly: 013, 014, 018, 019, 025, 055, 066, 072, 091, 101, 104, 106, 142, 143 a 149 spolu s daty převodu, prodeje a zdroje, odkud tyto informace pocházejí a původní majitelé. Hledal jsem informace o majiteli, pro kterého T448p-016 a 067 pracovaly v Polsku, a o datu jeho prodeje na Slovensko, ale bohužel jsem je nenašel.

tajemný em 27. 07. 2020 00:10 | X

Ano, je to tak. Čísly od 740.460 výše byly označeny T448-P dovezené z Polska do Čech. Na Slovensku jim většinou nechávali polské inventární číslo (např. T448-P.016 -> 740.016). Podle předpisu UIC se teď dovezené lokomotivy už nepřeznačují a zůstává jim řada 620.

113 26. 07. 2020 12:16 | X

Nebo 740 469-2 není z Polska ?

Hubič 26. 07. 2020 12:12 | X

Tato lokomotiva je stále v areálu, již nynějším Nymwagu Nymburk. Zřejmě je neprovozní.

113 26. 07. 2020 11:36 | X

Zda je to opravdu polská lokomotiva T448p-054 který pracovala v uhelném dole Halemba v Rudzie Śląskiej ? Naprawdę ? Podle oficiálních informací lokomotiva byl vyřazen (jeden zdroj o kasačním místě poskytl Nymburk). Existuje nějaké potvrzení, že tato lokomotiva pracovala v Polsku ?

Hubič 12. 01. 2018 01:31 | X

Bývalá kráska původem ze ŽOS Nymburk.

Celkem 15 komentářů


Přidat komentář:

Jméno:

Text:


Top