zpět na seznam fotografií
Autor: Ivan Šnábl Datum: 16.04.1979
Klatovy


Odstavený stroj 464.055 zachytil autor v prostoru klatovského depa. Do Klatov tento stroj přišel z Veselí nad Lužnicí 2. června 1971. Zrušen byl 22. 12. 1979 a odeslán k likvidaci do Plzně.

Nutno připomenout, že tyto vděčné, výkonné a spolehlivé stroje byly vždy jedním z pilířů dopravy ČSD. Proto byly všechny (až na jednu výjimku) stroje rekonstruovány dosazením výfukové dyšny Giesel, která jejich vlastnosti ještě zlepšila. Nutno dodat, že vzhledu těchto strojů to neprospělo.

 



Komentáře

Láďa - Klatovy 22. 05. 2017 08:48 | X

Na této fotografii je stroj již v neprovozním stavu.Při rozjezdu v zast.Točník se vadou materiálu přetrhla ojnice v oku stavěcího klí-nu ložiska. Na snímku je ojnice s výstředníkovou tyčí vidět na pr- sou lokomotivy.

jo.slon klatovy 18. 05. 2017 13:57 | X

je to sněhový pluh Henschel, s kterým jezdívali v letech 60-80

k odklízení sněhu na šumavu naše čety, náročná obsluha v nároč.podmínkách

Šmídl 15. 05. 2017 20:39 | X

To je sněžný pluh.

cestující 15. 05. 2017 08:34 | X

Co má tahle mašinka za sebou? To s těmi kulatými okénky.

Michal Štrublík 14. 05. 2017 20:07 | X

Dyšna Giesel nebyla dosazena na 464.102. Neboť řada 464.1 povětšinou, až na krátké nasazení v jihlavském rychlíkovém turnusu, jezdila s řadou 464.0 ve společných turnusech, vždy jsem tyto dvě řady bral tak nějak k sobě do jedné skupiny - proto jsem postavil text, který mohl naznačit, že snad nebyla nějaká 464.0 osazena Gieslem. Všech 76 strojů řady 464.0 touto dyšnou samozřejmě bylo vybaveno.

Roman 14. 05. 2017 17:12 | X

Dovolím si přidat můj názor na plochou dyšnu Giesel.Já si je pamatuji jen pouze z plochou dyšnou a co jsem měl možnost mluvit se strojvedoucími kteří s Bulíky jezdily.Tak i oni říkali,že jim to na vzhledu moc neubralo.Což je i můj názor.A názor na to máme každej svůj.Mne osobně se s plochou dyšnou velmi líbí a mají charakteristický zvuk.

Ing. Mirko Večeř 14. 05. 2017 10:57 | X

Plochou dyšnou Giesel byly vybaveny všechny lokomotivy řady 464.0. Poslední lokomotiva této řady, která dostala Giesel, byla dnes uveřejněná 464.016. V roce 1969 byla převedená z depa Šumperk do depa Plzeň a ještě v tomto roce jezdila s kulatým komínkem. V roce 1970 jí byla dosazená dyšna. S kulatým komínkem jezdila pouze 464.102.

Lukas 14. 05. 2017 09:49 | X

Na kterou 464.0 nebyla dosazena dysna giesl?

Celkem 8 komentářů


Přidat komentář:

Jméno:

Text:


Top