Autor:
David Prause
Datum:
23.06.1993
Místo:
Pardubice hl.n.
"Karkulka" 725.216-6 bola zachytená z profilu na hlavním nádraží v Pardubicích.
Autor:
David Prause
Datum:
23.06.1993
Místo:
Pardubice hl.n.
Na peknej snímke z pardubického depa sa predstavujú stroje 725.262-0 a 110.027-0.
Autor:
David Prause
Datum:
24.06.1993
Místo:
Pardubice hl.n.
Elektrická jednotka s čelnými vozňami 451.011-1+451.012-9 bola zvečnená pri peróne v žst. Pardubice hl.n..
Autor:
David Prause
Datum:
24.06.1993
Místo:
Pardubice hl.n.
Ve velmi teplém letním dni června 1993 vyčkával na další odjezd ze stanice Pardubice hl.n. "panťák" s vedoucím vozem 451.049-1.
Autor:
David Prause
Datum:
08.10.1993
Místo:
Pardubice hl.n.
Výrobní nátěr na první upravené zrychlené lokomotivě své řady 150.020-8 byl doplněn o vkusné lemování, díky kterému byl tento výjimečný kus z dálky jasně odlišitelný. Na snímku je tato lokomotiva zaznamenaná během zastavení v Pardubicích, a to ještě v období před pozdějším přeznačením na řadu 151.
Autor:
David Prause
Datum:
21.11.1993
Místo:
Pardubice hl.n.
Technicky nedokonalý, ale už neopakovateľný záber 725.252-1 a 725.262-0 vznikol v pardubickej strojovke.
Autor:
David Prause
Datum:
21.11.1993
Místo:
Pardubice hl.n.
Náterovounifikovaný trojvozňový "žabák" 451.017-8+451.018-6 boli zachytený spolu s ďalšou pantografovou jednotkou v Pardubicích.
Autor:
David Prause
Datum:
04.12.1993
Místo:
Pardubice hl.n.
Snímka "karkulky" 725.253-9 v staršej verzií unifikovaného náteru vznikla v Pardubicích začiatkom decembra 1993.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 2. 10. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací