Autor:
Petr Malý
Datum:
16.02.2011
Místo:
Pardubice hl.n.
Stále častější obrázek v provozu... Unifikovaný zelený lak z minulých let pomalu mizí a je nahrazován lakem studia Najbrt. V Pardubicích došlo k setkání unifikovaných "peršanů" 163.042-5 a 163.255-3.
Autor:
Petr Malý
Datum:
16.02.2011
Místo:
Pardubice hl.n.
Na pardubickém hlavním nádraží byl zdokumentován "peršing" 163.045-8 v pěkném nátěru.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
09.07.2011
Místo:
Pardubice hl.n.
Dvojicu rušňov 741.705-8 a 741.704-6 v atraktívnom žltočiernom nátere spoločnosti Viamont DSP autor zachytil s uceleným nákladným vlakom na pardubickém hlavním nádraží.
Autor:
David Prause
Datum:
19.08.2011
Místo:
Pardubice hl.n.
Vyradené a už značne nekompletné stroje 742.318-9 a 742.127-4 boli zachytené v Pardubicích.
Autor:
Václav Šafář
Datum:
05.09.2011
Místo:
Pardubice hl.n.
Na svou zátěž čekají v Pardubicích lokomotivy soukromého dopravce Unipetrol Doprava.
Autor:
Jan Křížek
Datum:
12.12.2011
Místo:
Pardubice hl.n.
Konec strojů 730 se blíží. Ponorka 730.002-3 je dne 12. 12. 2011 připravena spolu s lokomotivou 742.409-6 v rámci redislokace opustit Pardubice. Nočním vlakem Pn 64313 zamíří do České Třebové, kde bude ještě pár týdnů jezdit na záloze, potom bude v Břeclavi odstavena do zálohy dráhy.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.03.2012
Místo:
Pardubice hl.n.
Rušeň 740.818-0 bol na postrku nákladného vlaku s "dumpcarmi" zachytený v Pardubicích hl.n..
Autor:
Václav Šafář
Datum:
01.05.2012
Místo:
Pardubice hl.n.
V roli posunovací zálohy v Pardubicích se ukázal stroj 742.065-6.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 27. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací